Vuurwerk: een goed hostprovider ???

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Steenvoorde
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20-01 15:09
Titel: ... een goede hostprovider ... bedoelde ik natuurlijk :(

Ik ben bezig om voor een kennis een website te maken. Die persoon in kwestie is kunstenares en wil alleen maar wat werk laten zien met een guestbookje enzo. Niet veel bandbreedte dus. Zij wil er wel graag een .com domein bij.

Heb ik dus bij Vuurwerk (in Haarlem) zo'n infopakket aangevraagd (wordt domeinnaam ook meteen gereserveerd). Ze zijn volgens mij niet echt duur daar (30 Mb space, 3 Gb p.m., Cgi-bin en domeinhuur), helemaal compleet voor fl.600,- per jaar (is dus f50,- per maand). Ik heb er ook goede berichten over gehoord (onder andere bij tweakers).

Wat ik mij afvraag is of Vuurwerk in dit geval de beste hostprovider is. Snel zijn ze volgens mij wel, maar er zijn veel goedkopere providers, van die kleine zaakjes.

Wie heeft er goede ervaring met (andere) hostproviders? Of wie heeft er slechte ervaringen met hostproviders? Laat het me weten!

• havana
  • Laatst online: 14-08 10:53
Er zullen vast wel goedkopere providers zijn die even goed zijn, maar:

1. Vuurwerk staat bekend om zeer goede kwaliteit, je haalt absoluut iets goeds in huis
2. Vuurwerk sponsort Tweakers, rede te meer om voor Vuurwerk te gaan :)

DIT IS MIJN WEBSITE

• havana
  • Laatst online: 14-08 10:53
Je kunt natuurlijk ook voor Bevelander gaan ;)

DIT IS MIJN WEBSITE

• Steenvoorde
Is die Bevelander zo slecht dan? Ik zag wel een foto van die gast in het AD-magazine. Hij zag niet echt uit als een computerliefhebber, eerder als zo'n bal uit "Lullo's" ;)

Ik dacht ook dat Vuurwerk een van de betere was. Dan maar wachten op het informatiepakket en inschrijven maar.

Verwijderd

is widexs niks voor je

is ook nog goedkoper en ook kwaliteit

• Steenvoorde
Brrr ... Marco Borsato loopt ook rond bij WideXS, kijk maar ik dat fotoboek. Op één foto knipt hij zelfs een UTP-kabel door ;), daar zal dan net je server aan hangen. Ben je lekker klaar mee :P ...

Maare ... is opzich ook een goede, hier moet je wel inschrijfkosten betalen en je hebt dan maar 25 Mb webspace. Moet ik nog even over nadenken.

• kaandorp
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-08 20:11
Voor mij zonder twijfel een van de beste: HostGroup .

Het enige nadeel wat je van deze host-provider zou kunnen zeggen is dat de server in de VS staat, maar ik heb daar nog nooit iets van gemerkt. Lekker goedkoop en hebben alles... Echt een aanradertje. Grootste voordeel: You're in CONTROL met het control-panel!

• Duffels
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-04-2019
Zoals ik hier al heel vaak heb gezegd ben ik ZEER TEVREDEN met VUURWERK!! ik heb er nu 9 accounts lopen, en alles perfect.

• Femme
  • Laatst online: 00:46

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Als je op een standaard Vuurwerk server terecht komt dan zit je dus wel met dat vage index.cache gezeik.

Ze hebben wel één van de snelste uplinks van Nederland :).

• tom kuipers
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23-02-2025
Nou, dat index.cache vind ik niet echt onhandig hoor, integendeel.

Zo kan je tenminste ook zeggen dat updatetracker.js door PHP geparsed moet worden.

Ze zijn best wel snel, en je hebt beschikking over zeer uitgebreide statistieken. En voor een site met niet echt veel traffic zou ik het zeker aanraden.

En natuurlijk omdat zij tweakers.net sponsoren!

• Arjen
  • Laatst online: 03-01 08:52
TomKuipers> dat kan je bij bv. pair via .htaccess doen. Das denk ik toch iets rielekster :)

• Steenvoorde
Wat is dat "index.cache gezeik" ???

• tom kuipers
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23-02-2025
Je moet in elke dir, een bestandje genaamd index.cache zetten met deze inhoud

serveall=true

En wil je een php script uitvoeren moet je hem in de index.cache zetten. Weet niet meer precies hoe maar iests als

file=hupeldepup.php3
parser=/cgi/inc-/php.cgi

ofzo. Weet nietprecies maar voor het idee.

Verwijderd

Hoi

Joepwebbouw is een goede host http://www.joepwebbouw.nl

Martijn http://www.weblinkplaza.com
Pagina: 1