Toon posts:

Compaq presario 4620 P2 266 overclocken???

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb een Compaq presaio 4620 met een p2 266 processor,
Ik wil deze overclocken maar kan dat met dit moederbord en deze processor. Ik weet dat je hem kan overklokken maar ook met dit moederbord?
IK heb zelf Windos XP.
Ik weet ook niet hoe ik in mijn bios kan komen.
En alk ik hem niet kan overclocken kan ik er dan nog een andere processor inzetten en wat voor een?
Zovast bedankt

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:38

breinonline

Are you afraid to be known?

Compraqs zijn meestal lastig over te klokken. Ehm, probeer eerst eens in je BIOS te komen en te kijken wat er daar voor overklok mogelijkheden zijn. Druk bij het opstarten eens op esc of del of een andere toets... er moet een manier zijn om in het BIOS te komen. Mocht je niet in je BIOS kunnen komen dan kun je nog proberen je FSB softwarematig te verhogen.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-05 15:35
bios bij compaq:

Wacht tot in de rechterbovenhoek van je scherm een rechthoekige wit vierkantje knippert, ram dan op f10

Overclock, vergeet het maar, aleen met softfsb wil het lukken...

Er wil nog wel een andere procc in, waarschijnlijk max 333, maar om zeker te weten kijk je ff naar je fsb jumpers.

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:27
[search=compaq]
En dan in binnen OCM zoeken.

Je topic voldoet helaas niet aan de gestelde richtlijnen van dit forum, vandaar dit slotje.
Lees dit topic eens door: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/359380/1?limit=100.
Succes verder :)

Dit topic is gesloten.