Ik heb een - min of meer - embedded linux server, dus zonder VGA kaart, muis, toetsenbord. Connecten met dit systeem doe ik via SSH.
Nu wil ik op dat systeem een dedicated RTCW server draaien. Ik heb de benodigde files gedownload en geinstalleerd, alsmede de .pk files gekopieerd welke nodig zijn.
Nu heb ik geprobeerd de server op te starten met het voorbeeld uit de QUICKSTART:
maar dan krijg ik dit:
Ik heb gegoogled en gedeja'd op deze error maar niets kunnen vinden. Iemand een idee?
//edit
Ja ik heb de game officieel en heb een key.
Nu wil ik op dat systeem een dedicated RTCW server draaien. Ik heb de benodigde files gedownload en geinstalleerd, alsmede de .pk files gekopieerd welke nodig zijn.
Nu heb ik geprobeerd de server op te starten met het voorbeeld uit de QUICKSTART:
code:
1
| wolfded +set com_hunkmegs 64 +set sv_maxrate 9000 +set com_zonemegs 32 +set dedicated 2 +set sv_hostname "my server" +set g_motd "my motd" +map mp_village |
maar dan krijg ik dit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| Wolf 1.1b linux-i386 Jan 17 2002 ----- FS_Startup ----- Current search path: /root/.wolf/main /usr/local/games/wolfenstein/main/mp_pakmaps0.pk3 (21 files) /usr/local/games/wolfenstein/main ./wolfded.x86/main ---------------------- 21 files in pk3 files Sys_Error: FS_FreeFile( NULL ) |
Ik heb gegoogled en gedeja'd op deze error maar niets kunnen vinden. Iemand een idee?
//edit
Ja ik heb de game officieel en heb een key.