See that's the trouble with reality, it's taken far too seriously.
Verwijderd
ik gebruik af en toe zonnet, werkt goed en snel (dat wil zeggen: gebruikt de volle capaciteit van mijn 28k8 modem). natuurlijk wel telefoontikken dokken maarja die kabel-lijers hier zijn nog grotere uitzuigers dan KPN...
in ieder geval, zonnet werkt voor mij goed, en als je naar www.zonnet.nl gaat heb je binnen 2 minuten je account. het enige 'probleem' is dat ik wel eens problemen met telnet heb met zon, overlaatst kon ik zelfs NERGENS naar telnetten.. maargoed ik neem aan dat je moeder dat niet zal gebruiken.
in ieder geval, zonnet werkt voor mij goed, en als je naar www.zonnet.nl gaat heb je binnen 2 minuten je account. het enige 'probleem' is dat ik wel eens problemen met telnet heb met zon, overlaatst kon ik zelfs NERGENS naar telnetten.. maargoed ik neem aan dat je moeder dat niet zal gebruiken.
Nee, zeker weten tmfweb. ZEEEEER snel en goed vind ik.
binnen 5 minuten online
Verwijderd
5 minuten ?!?!
Da's toch errug traag vind ik, ben zelf bij www.uwnet.nl
Is erg goed, altijd in 4 sec. online (met ISDN).
Nooit problemen hiermee, altijd in de 1e of 2e keer online.
Da's toch errug traag vind ik, ben zelf bij www.uwnet.nl
Is erg goed, altijd in 4 sec. online (met ISDN).
Nooit problemen hiermee, altijd in de 1e of 2e keer online.
Revolution: Ik bedoelde dat je maar 5 minuten erover doet om je aan te melden bij tmfweb en dat je daarna meteen kan internetten.
Bij tmfweb ben ik altijd in 1 keer inbellen online!!
Bij tmfweb ben ik altijd in 1 keer inbellen online!!
Zonnet drama, TMFWEb komt overal het beste uit de tests
Verwijderd
Zonnet is X-treem KUT
ik gebruik mijn pop3 account van zon alleen nog om potentiele spam in te ontvangen
TMFweb is inderdaad heel relaxt.
mooie homepage locatie
nieuwsgroepen
meerdere email accounts
snel inbellen + snelle mailserver
ik gebruik mijn pop3 account van zon alleen nog om potentiele spam in te ontvangen
TMFweb is inderdaad heel relaxt.
mooie homepage locatie
nieuwsgroepen
meerdere email accounts
snel inbellen + snelle mailserver
Verwijderd
vorig jaar, had ik quickonline.... dat ging lekker, maar dat kwam omdat ze er toen nog geen timer op had zitten, dus dat je gewoon rond 8 uur inbelt en dan zolang gratis online blijft als je wilt.

nu heb ik kabel, kost me nog nix want ons pap betaalt het
nu heb ik kabel, kost me nog nix want ons pap betaalt het
Verwijderd
even tussen haakjes ik gebruik dus alleen de dialup van zonnet, die pop mail heb ik nog nooit bekeken
volgens mij weet ik mn password niet eens meer.. boeie, vraag wel nieuwe username aan als ik windows er opnieuw op moet zetten ofzo
volgens mij weet ik mn password niet eens meer.. boeie, vraag wel nieuwe username aan als ik windows er opnieuw op moet zetten ofzo
Verwijderd
ik heb gewoon freeler, werkt als een tiet 
maarruh ik met hetnet doet ie het ook goed, goeie pop e.d. is voor surfen en melen perfect. in 5 minuten aanmelden en je kan meteen online!!!!
maarruh ik met hetnet doet ie het ook goed, goeie pop e.d. is voor surfen en melen perfect. in 5 minuten aanmelden en je kan meteen online!!!!
Ik gebruik gewoon solcon www.solcon.net . gewoon een perfecte provider waar je altijd met 7.5 k/s (ISDN) download ook al is het 's avonds. En ze bieden ook nog gratis internet aan.
Verwijderd
12move, als beste getest bij computeridee. Ik heb ook TMFweb gehad en 12move is dus echt wel sneller, ook Wish is wel oké, iets langzamer maar werkt ALTIJD....
Wacht op kabel of Adsl...Zucht
Wacht op kabel of Adsl...Zucht
Verwijderd
Wanadoo is heel relaxed, ik heb alleen de laatste paar dagen het probleem dat het inbellen wat langer duurt (56k modem)
Freeler gaat wel, ik vind alleen dat inbelding superannoying
Zonnet SUCKT
World Online Lite is al tijden zo langzaam als een dronken slak
Enne, TMFweb heb ik nog niet geprobeerd...
Freeler gaat wel, ik vind alleen dat inbelding superannoying
Zonnet SUCKT
World Online Lite is al tijden zo langzaam als een dronken slak
Enne, TMFweb heb ik nog niet geprobeerd...
Verwijderd
ik heb een betaalde abbo bij wxs, maar tmfweb gaat soms nog sneller dus die gebruik ik dan ook behoorlijk vaak. tmfweb is gewoon goed!
Pagina: 1