Toon posts:

GAAAAAARE SUPERWEB!

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Lol... ik was even aan het kijken op de statuspagina van superweb. Ik dacht: goh, effe kijken of ze wat nieuws hebben. En ja hor... tot mijn verbazing/vreugde vond ik deze tekst op de pagina:

--

17 maart 2000

Geen status

--

Ja, dat pakken ze zelf heeeeel goed samen: SuperWeb => Geen Status

Ik vond hem wel leuk :) Verder wilde ik nog even laten weten: SUPERWEB SUCKS! Waarom? BIJNA ALLE POORTEN ZITTEN DICHT!

Doei,

Iemand

• daaan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

daaan

Brandweer Zoutkamp

Inderdaad, "Geen Status" je belt 1000x in, en heb je verbinding, krijg je of geen data, of je kunt absoluut niks.

Waarom denken ze dat ik superweb nam, om de heledag in tte bellen in dan 2 sites bekijken, dan zijn de 2uur ook al weer om........... :(

en Castel@home mag ook wel eens opschiet met die kabel... :(

One's never alone with a rubber duck.

Verwijderd

snelheid is dus wel GOED hoor

5kb/s met 56k

inbelcapaciteit is bagger, maar binnnekort ISDN dus dan ben je er wel binnen een paar minuten in

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
IDD...die poorten zitten DIIIICCCHTT!!!!
Niet te zuunig!

Verwijderd

graag sluit ik me aan bij al het negatieve dat hier over superweb staat en nog komt te staan, en voor de rest wil ik het er liever niet over hebben :(

Verwijderd

Ik heb onlangs het Superweb inbelrecord gebroken. Ik moest met me ISDN maar liefst 4274 keer inbellen voordat ik er door was. GRRR !!

Verwijderd

mij lukt het meestal altijd wel binnen 1 tot 5 minuten ingebeld te zijn. +/- 65 DPM, met ISDN.

snelheden van 5/6 kb/s.

ben er best tevreden mee

Verwijderd

Kijk, ik heb er nog niet veel ervaring mee, maar ik vind dat Superweb nog best wel meevallen als je gewoon aan het surfen bent...,met 2 of 3 pagina's, maar ik zal wel niet veel gewend zijn...

Verwijderd

Ik heb 2 weken geleden de aanvraag op de bus gedaan. Maar ik heb nogsteeds geen pass+login, en het geld is ook nog niet afgeschreven?? hoe kan dat nou, waarom duurt dat allemaal zo lang. Bij een gewone provider kan je binnen 4 dagen al aan de slag.....

Verwijderd

superweb is snel bij mij, en ik zit er zo op.

dus blijkbaar doen jullie iets verkeerd, of ik heb een goddelijke macht waardoor ik speciale voorrang krijg op de superwebrouter.

in het 2de geval.. als jullie schapen gaan slachten ten ere van mij.. doe er dan wel een lekker dipsausje erbij..

• Gman
  • Laatst online: 14-03 20:42
BlindDent: Het duurt minimaal 2 weken voordat je wat hoort.

Het kan zeker een maand duren, en ze hebben ook steeds ledenstops, totdat ze weer heel wat geld ge-int hebben, en dan kunnen ze weer upgraden, en leden toelaten.

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-08 07:38

BitByter

Prutst dit forum

goed, 100% er tegenin

ik snap NIET dat jullie altijd maar lopen te
kankeren op superweb, ze adverteren met
24/7 gratis surfen, als je isdn hebt
ben je binnen 2 a 3 minuten binnen, en als je download haal je 6kb/s je kunt zo veel chatten op t.n voor maar 35, piek per maand
hun zijn (op dit moment) de enige die ons
uit de handen van dat (censuur censuur) kpn-telecom kunnen houduh :(
oke oke, het is FUCK, dat ze die porten geslote hebben, maar ik ben allang blij, dat
ik zoveel kan internetten als ik wil, en dat ik geen jankende ma beneden aan de deur heb staan, dat de rekening 100000 piek is :>(

zow

Verwijderd

100000 piek????? :)

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Superweb is alleen tof als je isdn hebt......zoals ik dus :) :)

maar dat sluiten van die poorten is waardeloos. Ik kan niet eens meer aan mijn site werken :) :)

Verwijderd

Bij mij gaat alles wat ik wil met superweb..
icq.
email.
ftp.
telnet.
surfen.
downloaden.
en af en toe een potje Starcraft..

Verder als ik niet achter de puter zit is de Koe 24/7 - inbellen aannet grazen.

Enige jammere misschien is dat Napster niet goed werkt..
Maar ik denk dat je inderdaad isdn nodig heb, anders is dat inbellen wel erg frustrerend

Verwijderd

Als je Napigator (www.napigator.com) gebruikt kun je Napster wel goed gebruiken.

Verwijderd

inbellen??? isdn??? wat is dat?
oh ja dat was vroeger, toen er nog geen kabel internet was :)
tja kabel (chello) is nou eenmaal veel beter dan die gratis internet chap, geen geblokkeerde poorten of andere flauwekul, lekker veel mp3tjes downloade, online kweeke of onwerkelijkheid spelen en natuurlijk demo's en andere progjes vlot binnenhalen in 10 min ofzo :)
Afbeeldingslocatie: http://about.chello.nl/media/common/chello_logo.gif

Verwijderd

NDW:
ik heb napigator..
port op 21..
kan zoeken..
maar hij blijft zegmaar hangen bij getting info.. dan aannet eind transfer error..
maar ik gebruik nu dat http://capnbry.dyndns.org/gnutella/gnutella_search.php
werkt best wel goed..
et leuke ook is dat als ik een mp3tje download.. iemand anders dan met 8kbs em via multiweb proxy kan neerhalen

Verwijderd

Ik ben de laatste tijd errug tevreden over Superweb. Met ISDN ben ik altijd binnen 4 minuten binnen, de snelheid is rond de 7 a 8 kBps (vergelijkbaar met Planet), en sinds ik net de proxy heb ingesteld gaat het nog een tikkie sneller.
Dat poorten niet werken heb ik nog nooit meegemaakt. FTP werkt gewoon, eb zelfs via SSH (TCP port #22) kan ik op m'n site binnenkomen.
Gaat prima zo.

Verwijderd

Snow-in-a-can: Hoe kan jij Starcraft spelen? Ik kan met Superweb geen spel meer on-line spelen.

Verwijderd

weet je hoe het komt dat je zo snel kunt inbellen?
de helft van alle sw'ers is op vakantie!!!
dus die bellen nou niet in.
dadelijk na de vakantie zal het wel weer super bagger zijn.... :(

• Kukel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-05 21:36
Hmmz... Ik kan gewoon Unreal Tournament spelen op public servers! met een ping onder de 100 !! :) Dus daar hoor je mij niet over klagen! Alleen dat inbellen ja...

Verwijderd

Als iemand nou de naam wist van een router (liefst socks 5) zodat je via een proxy door de proxy van SW alles kan doen. Wat ik bedoel is:

eigen Comp port 8080->superweb ISP inbelgeval die alles blokt port 8080->externe proxie port 8080->wat je ook wil op welke port je maar wil...

Het is me al aardig gelukt, maar het is dat HTTPort geen UDP ondersteund.

SocksCaps doorlussen naar Httport (socks servertje) en dan door naar je proxy/socks etc..

probleem is dat Httport die UDP dus niet doorlust. Ik probeer nl. naar battle.net te connecten (port 6112-6119) dat lukt me aardig want hij zei niet dat ik mijn connectie moest nakijken, hij was bezig met het controleren van mijn versie.
Nu komt het rare: Hij stopte ineens (op zich niet zo vreemd, want ik had een NO-CD patch). Wat wel vreemd is dat toen ik de orginele file neerzetten hij niet meer opstarte via SocksCaps. Hij start wel normaal op, maar niet met SC.

Iemand een id over hoe dit op te lossen?

[edit] Het gaat dus om een programaatje zodat je via een proxy TCP/IP en UDP kan routen via een proxy (liefst dan Socks niet nodig is op proxy, want daar zijn r niet zo veel van.)

Verwijderd

Chello sluit ook poorten. Die van enge trojans en zo. dat vind ik niet leuk.
Ze hebben me een internet abo. versleten, hoe ik me verder beveilig is mijn zaak, niet die van hun...

Verwijderd

Hmm zier r naar uit dat ik gewoon een Socks5 servertje moet vinden die werkt en dat dan via SocksCaps gebruiken. Want die server die ik nu geb (staat alleen socks, zal wel 4 zijn) ondersteunt geen UDP verkeer.

Dus op zoek naar een Socks5 servertje en GAMEN maar..he he >:) >:)

[Edit]Dik een uur later: HELP!! kan *^%*& geen 1 Socks5 server vinden die op een SW-allowed port loopt. Meeste zijn 3127 ofzo errug balen.

• Animal_X
  • Laatst online: 11:45

Animal_X

Rodin

Is er nog iemand die van zijn NIET-50 uurs acount af wil, dan wil ik hem wel overkopen!!

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Pagina: 1