• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:41
Ik ben op zoek naar een filter voor mijn digicam, dit om mijn lens te beschermen, nou weet ik dat in deze cam de lens van een 6900 in zit, aleen heb ik geen schroefdraad in de lens, en dat moet zoals ik begreep de 6900 serie wel hebben...

Wie weet waar te koop ??

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:08

BaRF

bijna kerst

mmm, helemaal geen schroefdraad zuigt natuurlijk... eens even zoeken! mmtje, "lens thread - none"

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• PsYgHo
nee wel een richel, met een paar mm ruimte,, en deze valt ook nog eens buiten het op te nemen vlak,met stoot vast onderkant, het is net alsof er een "schroefdraad device" op moet.. Vreemd....

heb zelf ook na flink zoeken nix gevonden....

In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!

Verwijderd

Even helemaal offtopic. Weet iemand toevallig ook ongeveer hoe lang de baterijen mee gaan van de camera?

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:56
Op maandag 28 januari 2002 08:14 schreef Doggie het volgende:
Even helemaal offtopic. Weet iemand toevallig ook ongeveer hoe lang de baterijen mee gaan van de camera?
er moeten standaard AA's in, ik denk als je een paar fatsoenlijke 1800mah accu's hebt, dat je er zeker 1.5 uur mee kunt schieten, psycho zal het wel beter weten :)

• PsYgHo
Op maandag 28 januari 2002 09:51 schreef kieskes het volgende:

[..]

er moeten standaard AA's in, ik denk als je een paar fatsoenlijke 1800mah accu's hebt, dat je er zeker 1.5 uur mee kunt schieten, psygho zal het wel beter weten :)
Heb hier 4x1300 mah van GP, en als die vol zijn kan ik daar toch zeker een 1uur en 45 minuten mee kloten, (zoom,pics bekijken ,wissen,etc)dus das met flits en altijd mijn lcd schermpje aan.

Zonder lcd schermpje,flits en wat minder kloten vast wel meer, maar goed , dat doen ik nooit :P

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-03 12:02

aKra

Intentionally left blank.

Ik ben Woensdag pas jarig, maar als cadeau heb ik hem vandaag gekregen de Fuji 2800Z, alleen ik heb geen batterijen meer (volle) om hem te testen...

Dus morgen pas :D

Hij ziet er wel erg hip uit, en is COOL :D

(Ikke blij :D)

edit:

Trouwens Psygho, is het handig om een grotere Smartmedia kaart erbij te kopen? Of zeg je van "16Mb" is zat?

(Anders haal ik morgen meteen 64Mb erbij ofsow.)

Verwijderd

Ik zou er 64Mb bijkopen. Is altijd makkelijk en je kan dan alles op grootste formaat nemen.

• PsYgHo
Op zondag 03 februari 2002 21:48 schreef Bitfreak het volgende:
....Trouwens Psygho, is het handig om een grotere Smartmedia kaart erbij te kopen? Of zeg je van "16Mb" is zat?
16mb = 21 fotos op de hoogste kwali= te weinig :(
ik had meteen een 64mb kaartje gekocht, 64mb=81pics op hogste reso=redelijk, tis dat die 128mb kaartjes zo duur zijn, maar 64mb is wel een leuk gemiddelde....

Btw gefeli met je verjaardag, waneer kunnen we komen voor gebak en bier ?? :)

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-03 12:02

aKra

Nou, ehm, nooit :D

Ben Woensdag pas officeel 16 :D

Maar dan zit ik gvd. weer in dat kanker jeugdpsychiatrie gedoe :(

• PsYgHo
Op maandag 04 februari 2002 10:29 schreef Bitfreak het volgende:
Nou, ehm, nooit :D

Ben Woensdag pas officeel 16 :D

Maar dan zit ik gvd. weer in dat kanker jeugdpsychiatrie gedoe :(
hmm verstandig om niet te komen als ik levend weer weg wil :P :?

just kidding....

Pagina: 1