Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
heb zelf ook na flink zoeken nix gevonden....
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
Verwijderd
er moeten standaard AA's in, ik denk als je een paar fatsoenlijke 1800mah accu's hebt, dat je er zeker 1.5 uur mee kunt schieten, psycho zal het wel beter wetenOp maandag 28 januari 2002 08:14 schreef Doggie het volgende:
Even helemaal offtopic. Weet iemand toevallig ook ongeveer hoe lang de baterijen mee gaan van de camera?
Heb hier 4x1300 mah van GP, en als die vol zijn kan ik daar toch zeker een 1uur en 45 minuten mee kloten, (zoom,pics bekijken ,wissen,etc)dus das met flits en altijd mijn lcd schermpje aan.Op maandag 28 januari 2002 09:51 schreef kieskes het volgende:
[..]
er moeten standaard AA's in, ik denk als je een paar fatsoenlijke 1800mah accu's hebt, dat je er zeker 1.5 uur mee kunt schieten, psygho zal het wel beter weten
Zonder lcd schermpje,flits en wat minder kloten vast wel meer, maar goed , dat doen ik nooit
Dus morgen pas
Hij ziet er wel erg hip uit, en is COOL
(Ikke blij
Trouwens Psygho, is het handig om een grotere Smartmedia kaart erbij te kopen? Of zeg je van "16Mb" is zat?
(Anders haal ik morgen meteen 64Mb erbij ofsow.)
Intentionally left blank.
Verwijderd
16mb = 21 fotos op de hoogste kwali= te weinigOp zondag 03 februari 2002 21:48 schreef Bitfreak het volgende:
....Trouwens Psygho, is het handig om een grotere Smartmedia kaart erbij te kopen? Of zeg je van "16Mb" is zat?
ik had meteen een 64mb kaartje gekocht, 64mb=81pics op hogste reso=redelijk, tis dat die 128mb kaartjes zo duur zijn, maar 64mb is wel een leuk gemiddelde....
Btw gefeli met je verjaardag, waneer kunnen we komen voor gebak en bier ??
Ben Woensdag pas officeel 16
Maar dan zit ik gvd. weer in dat kanker jeugdpsychiatrie gedoe
Intentionally left blank.
hmm verstandig om niet te komen als ik levend weer weg wilOp maandag 04 februari 2002 10:29 schreef Bitfreak het volgende:
Nou, ehm, nooit
Ben Woensdag pas officeel 16
Maar dan zit ik gvd. weer in dat kanker jeugdpsychiatrie gedoe
just kidding....