Novell Netware Volumes

Pagina: 1
Acties:

• total_confusion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-06 09:52
Als ik novell 4.11 install dan krijg ik de melding dat er geen schijven zijn die novell netware partities hebben.
Zelf maken met "ins" gaat niet. Weet iemand wat het probleem is? ik kom er niet meer uit.

:?

P1 133 Linux Redhat 7.2 Apache webserver. And a PII 433 @ 541 with Windows 2000

• Zwelgje
  • Laatst online: 17-08 09:02
heb je mischien een 'te moderne' ide controller? (eentje die de driver van NetWare 4.11 niet ondersteund?

wat voor hardware heb je in die machine hangen?

om het goed te installeren heb je een dos partitie nodig van 50/100mb, en de rest moet je als lege ruimte laten (NetWare vult deze dan vanzelf op met een eigen partitie type/filesystem)

A wise man's life is based around fuck you

• total_confusion
  • Laatst online: 05-06 09:52
het is een compaq deskpro xl 5133. met een onboard scsi adapter. Daar heb ik de drivers al van gedownload, maar die wil hij niet pakken. ik wordt er gek van.

:?

P1 133 Linux Redhat 7.2 Apache webserver. And a PII 433 @ 541 with Windows 2000

Verwijderd

Als ik novell 4.11 install dan krijg ik de melding dat er geen schijven zijn die novell netware partities hebben.
Daar heb ik de drivers al van gedownload, maar die wil hij niet pakken. ik wordt er gek van.
Da's dus niet zo gek ;)...

Wat voor type SCSI kaart zit er in ? Heb je tijdens de install netjes de drivers geladen ? enz, enz

Verwijderd

Zker weten dat je de goeie drivers voor novell hebt? Novell 4.11 heb nooit zo'n problemen met drivers namelijk. ( bij mij altans en ik beheer 12 servers :-)

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 21:12

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

spuit11 modus:
Ik zou idd maar beginnen om de juiste SCSI driver succesvol te laten loaden, als deze nit geladen is zal 'ie nooit je schijven kunnen zien ;)

Move [forum=19] > [forum=23]

Braaikamer - Smoke&BBQ

Pagina: 1