Toon posts:

Hoe Vsync uitzetten met 23.11 ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gehoord dat je een performance-boost krijgt als je VSYNC uizet.. Ik heb heel de search omvergezocht en overal stond dat je in Beeldscherminstellingen\Geavanceerd\Geforce3ti200\Aanvullend Eigenschappend\D3d-instellingen je die VSYNC kan uizetten.. maareuh.. hijs spoorloos.. btw.. zoals in het topic vermeld heb gebruik ik 23.11-drivers.. Wie weet een antwoord zonder een oc-programma te hoeven gebruiken?

ps. Met onderstaand systeem haal ik zonder enige oc: 6593 3dmark2001 punten? Goed of niet? Als je gaat vergelijken in OnlineResultbrowers weet je namelijk niet of de overigen hebben oc'ed..

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
NVmax gebruiken! hoef je niet perse te overclocken (kan wel) maar kan je ook gewoon normale opties wijzigen.. hij slaat gewoon de opties die je hebt ingesteld op als je het progje afsluit en hoeft ook niet op de achtergrond te draaien wil het werken.. maar zo'n progje dat wil je waarschijnlijk ook niet? de handmatige wijze zou ik zo niet weten, zal wel een registry editje zijn, NVmax heel fijn en makkelijk programma (de rest is te onoverzichtelijk imo, link http://www.voodoofiles.com/2597)

Verwijderd

Topicstarter
Thanks 4 Reply...
Ik heb mn systeem pas sinds vrijdag.. little bit scared dat ik op em opf** na 3 dagen.. Geen zin om mn kaartje op te blazen ofzo.. Maar als het echt het proberen waard is..
Maar heb liever toch een register-editje.. :) Of een ander alternatief zonder OC-programma.

• VeldKoe
  • Niet online
? zoals ik al zei kan je het programma ook gebruiken om te overclocken.. maar als je daar niks mee doet dan.. doet hij het dus niet :P je kan ook alleen maar de vsync aan/uit zetten en van de rest afblijven.. geen probleem toch?

Verwijderd

Topicstarter
Okai.. ff doen dan maar :)

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

bij d3d :?
het kan wel bij opengl :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• VeldKoe
  • Niet online
d3d ook

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Op zondag 27 januari 2002 15:14 schreef VeldKoe het volgende:
d3d ook
dat heb ik dus eigenlijk nooit bij de detonater drivers zien staan :?
volgens mij staat dat er alleen bij opengl erbij.
tenminste in de detonater drivers :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 27 januari 2002 15:16 schreef chucky666 het volgende:

[..]

jep.. je heb gelijk.. )
ik heb het gedaan met nvMax.. en gelijk maar oc.. hehe 185 core en 419 mem.. heel voorzichtig aan..

• VeldKoe
  • Niet online
Op zondag 27 januari 2002 15:19 schreef HoTjakdeh het volgende:

[..]

jep.. je heb gelijk.. )
ik heb het gedaan met nvMax.. en gelijk maar oc.. hehe 185 core en 419 mem.. heel voorzichtig aan..
als je gaat overclocken dan raad ik aan alleen het geheugen te overclocken, vooral als je geen extra cooling gebruikt, geheugen word namelijk veel minder heet en kan flink omhoog getrokken worden in verhouding tot core en geeft ook nog eens meer performance

PS: ah ik zie dat je een Leadtek GF3TI200 hebt :9~ dan zit het opzich al wel goed met de cooling, maar evengoed geld bovenstaande regel nog steeds

• VeldKoe
  • Niet online
Op zondag 27 januari 2002 15:16 schreef chucky666 het volgende:

[..]

d3d vsync is idd niet te disablen via standaard drivers
heb je prog voor nodig

• AlPha.BeYoNdeR
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05 16:07
Op zondag 27 januari 2002 14:25 schreef HoTjakdeh het volgende:
Ik heb gehoord dat je een performance-boost krijgt als je VSYNC uizet.. Ik heb heel de search omvergezocht en overal stond dat je in Beeldscherminstellingen\Geavanceerd\Geforce3ti200\Aanvullend Eigenschappend\D3d-instellingen je die VSYNC kan uizetten.. maareuh.. hijs spoorloos.. btw.. zoals in het topic vermeld heb gebruik ik 23.11-drivers.. Wie weet een antwoord zonder een oc-programma te hoeven gebruiken?

ps. Met onderstaand systeem haal ik zonder enige oc: 6593 3dmark2001 punten? Goed of niet? Als je gaat vergelijken in OnlineResultbrowers weet je namelijk niet of de overigen hebben oc'ed..
Lijkt me handiger dat je eens zoekt in:

Beeldscherminstellingen\Geavanceerd\Geforce3ti200\Aanvullend Eigenschappend\OpenGL-instellingen

|:(
Pagina: 1