Taal fouten inbegrepen ;)
als eerste wat voor een modem heb je ??
als je een alcatel adsl modem hebt klopt het dat de EXPERT optie het niet meer kan doen.
dit komt omdat ze er een FW op hebben die de optie EXPERT niet kent maar wel een andere code voor om hem te tweaken.
ik weet niet meer precies werke code het is . maar dat zou je kunnen kijken in de xs4all.adsl forum bij google. (www.google.com dan groups(of discussie) dan xs4all.adsl en daar de zoek funtie nemen) en zoeken voor expert ofzo
het kan dus wel maar EXPERT = een andere code geworden.
als je een alcatel adsl modem hebt klopt het dat de EXPERT optie het niet meer kan doen.
dit komt omdat ze er een FW op hebben die de optie EXPERT niet kent maar wel een andere code voor om hem te tweaken.
ik weet niet meer precies werke code het is . maar dat zou je kunnen kijken in de xs4all.adsl forum bij google. (www.google.com dan groups(of discussie) dan xs4all.adsl en daar de zoek funtie nemen) en zoeken voor expert ofzo
het kan dus wel maar EXPERT = een andere code geworden.
In een recente firmware is dit gewijzigd. Ik dacht in het commando : TD PROMPTOp zondag 27 januari 2002 14:20 schreef klaasbram het volgende:
Wanneer ik de telnet sessie het commando EXPERT in typ dan zegt het ding: unknow command. Als ik als user nat intyp krijg ik precies hetzelfde. Kan iemand mij hier mee helpen en eventueel een link geven waar firmwarez staan.
Zoek anders even met google
Whatever
Ik heb het antwoord alweer gevonden.
Ik weet niet welke versie ik heb maar ik ben er gekomen via
inlogscherm van user:
td [enter]
promt [enter]
en dan moet je het expert wachtwoord invoeren.
Ik weet niet welke versie ik heb maar ik ben er gekomen via
inlogscherm van user:
td [enter]
promt [enter]
en dan moet je het expert wachtwoord invoeren.
Taal fouten inbegrepen ;)