HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
* odysseus kan hier op een Athlon-classic 700@770 zonder problemen DivX-bestanden afspelen.
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Maakt verder niet uit welke ik gebruik. Ik heb alle combinaties al geprobeerd.
Zou het mogelijk zijn dat het eraan ligt dat ik op 24-bits kleurdiepte draai?
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Verwijderd
wat voor geluidskaart heb je?
en heb je dri (opengl hardware acceleratie in X)?
Wordt het langzamerhand steeds erger?
houd met top ook je geheugen eens in de gaten tijdens het afspelen van je divX
in princiepe zou het maar aan een paar dingen kunnen liggen, of X is niet goed geconfigt of je win32 of opendivx libs zijn ranzig of je geluidskaart trekt het niet (de driver dan)
of je divX 'en zijn kapot.
Maar check eerst eens of je aan direct rendering voldoet
met glxinfo
en kijk dan of je SDL kunt gebruiken
met 32MB
Ik zal die nieuwe drivers wel es proberen. Want volgens mij heb ik ook geen hardwareacceleratie aanstaan.
SDL werkt. Dat is al getest met mplayer (-ao sdl).Op zondag 27 januari 2002 14:14 schreef ferengee het volgende:
installeer sdl en gebruik dat voor je output,
wat voor geluidskaart heb je?
en heb je dri (opengl hardware acceleratie in X)?
Wordt het langzamerhand steeds erger?
Ik heb ook zojuist de drivers voor nvidia gedownload (als 2 RPMs) en geinstalleerd (rpm -iv gedoe).
En nou
* WHiZZi is nog een klein beetje linux n00b
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Ik merk wel dat op 16bits kleuren het een stuk vloeiender gaat dan op 24bits kleuren. Ik probeer nu te updaten van videokaart driver, maar dat wil niet echt lukken
DivX gaat vloeiend
Het lag dus echt 100% aan de driver. Ik bedank u allen voor deze ondersteuning
Sorry dat ik het omhoogkick, maar als ik ff vertel wat er nu mis was, hebben andere er misschien nog ooit iets aan