Toon posts:

Monitor vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb deze monitor op het oog:

http://dellware.euro.dell.com/dellstore/dellware/config/default.asp?s=bebsd&l=nl&m=eur&c=BE30105&n=&cu=bebsd&v=n&cc=&ogn=&kcd=&ad=&mc=&rs=&cuid=&cg=&pch=1&pn=0&demo=&gc=&sbc=bebsddw&co=&b=DBE_IM-ZZ4F026

750€ voor een (zwarte) 21"... da's wel erg goedkoop, iemand enig idee wat de 'catch' is? want ik vind nagenoeg geen informatie op't net over dit beest

(P1130 (Midnight Grey) 21" Performance Monitor - 19.8" Viewable, TriniTron, .24mm., horiz. 30-130kHz, TCO-95)

Verwijderd

Er zijn een paar catches: in de eerste plaats is die prijs exclusief btw, ten tweede lijkt het erop dat er een bug in de site van dell zit, waardoor je bij "zakelijke verkoop" uitkomt, ook als je op "thuis" hebt geklikt. Als je op de Duitse site vergelijkt kom je op zo'n E. 870,- ex. De laatste catch is dat je maar 1 jaar garantie krijgt. Aan de andere kant ben je na dat jaar nog zeker niet rechteloos als het goed is, en Teleplan is ook niet altijd een feest...

De monitor zelf zou overigens erg goed zijn van wat ik lees, zoek op dit forum bijvoorbeeld eens op "p1110" (het typenummer van z'n voorganger. Op groups.google.com kun je ook het een en ander vinden.

Verwijderd

[topic=305287/1/50]

Dit topic is gesloten.