There are no stupid questions, but there are a lot of inquisitive idiots.
Ik denk dat de vocht van een wasrekje niet echt extreem slecht is voor je speakers hoor
. Ik hang m'n was in de gang naast me op, en al mijn huisgenoten ook
.
Nooit ergens last van gehad. In de zomer wil het in nederland ook weleens flink vochtig worden, en dan is het 25graden. Dan is de lucht flink wat vochtiger dan dat je met 19-20graden met een beetje was lukt
.
Zolang er geen condens in je speakers druppelt (als het echt zo teringvochtig is, zijn je ramen altijd beslagen
), zal het zeker wel loslopen :_
Nooit ergens last van gehad. In de zomer wil het in nederland ook weleens flink vochtig worden, en dan is het 25graden. Dan is de lucht flink wat vochtiger dan dat je met 19-20graden met een beetje was lukt
Zolang er geen condens in je speakers druppelt (als het echt zo teringvochtig is, zijn je ramen altijd beslagen
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Daar kunnen je speakers wel tegen, zolang het maar niet TE vochtig wordt, zodat het hout van de speakers gaat rotten ofzo.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Idd, als het een poosje té vochtig is, dan heb je kans dat er condens gaat vormen in je speaker, en ik denk dat ie op een gegeven moment een beetje zacht word danOp zondag 27 januari 2002 22:57 schreef Mystic_Jack het volgende:
Daar kunnen je speakers wel tegen, zolang het maar niet TE vochtig wordt, zodat het hout van de speakers gaat rotten ofzo.
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Tja ... dat is het probleem dus, als ik m'n was een nacht laat staan zijn mijn ramen beslagen (na het openzetten van m'n balkondeur is dat zo verholpen).Op zondag 27 januari 2002 22:49 schreef JvS het volgende:
Zolang er geen condens in je speakers druppelt (als het echt zo teringvochtig is, zijn je ramen altijd beslagen), zal het zeker wel loslopen :_
Maar gelukkig hoef ik me (naast het vern***te geluid van 2 boxen met een wasrek ervoor
There are no stupid questions, but there are a lot of inquisitive idiots.