[Toetsenbord] welke van deze 2 ?

Pagina: 1
Acties:

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:49
Ik heb even rond zitten kijken en heb twee leuke toetsenborden gevonden, maar ik kan niet kiezen :(

Misschien kunnen jullie mij helpen met mijn keuze, door jullie _onderbouwde_ mening hier te plaatsen over de twee toetsenborden hier onder:

Toetsenbord #1:

Logitech Internet Navigator Keyboard:

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/global/images/productov2720.gif

Mijn belangrijkste vraag over dit toetsenbord is, die enter toets die er op zit, is die makkelijk 'aan te slaan' als je blind typt?? (hij lijkt me beetje smal). Daar kunnen jullie me vast meer over vertellen.

Toetsenbord #2:

Microsoft Office Keyboard

Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/hardware/keyboard/images/featured_product.jpg

Ook een belangrijke vraag: Welk van deze 2 heeft de beste toets aanslag.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn keuze :)

Verwijderd

Persoonlijk, iets wat ik lekker vindt, kun jij klote vinden. :) Ff naar de winkel en een stukje typen dus.

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Neem die Logitech, hij typt perfectly, en trouwens die Microsoft ziet er belaggelijk uit

Twitter | Linkedin

• Jox444
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08 22:04

Jox444

Honestly....

Logitech geval, da microsoft ding is niet echt alles....

Het is FRIET!

• emzed
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:54

emzed

*

nah ja, niet mee eens dus...
Die Microsoft heeft echt een superieure toetsaanslag. Het scrollwiel is lekker groot + taskswitch toetsen zitten echt op de goede plek == erg makkelijk. (Heeft logitech die wel eens?)
Maar, ga naar een Vobis, die gasten hebben ze vaak allemaal wel uitgestald, kun je ze zelf testen.

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
IK zou NOOIT die M$ nemen. Heb je die VAGE toetsenindeling gezien? :P

Brrrr, als ik er al aan denk ;)

C:\>_

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik heb de Logitech. Ik vind het echt een supergoed plankje, toetsaanslag is goed en hij maakt ook weinig herrie :)

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:52
ik heb een microstof internet keyboard en die typt heel erg fijn en is gelukkig niet lelijk zoals die internet keyboard die jij (topicstarter) bedoelt

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Verwijderd

ik zou ook ff kijken met wat je gewent bent namelijk een grote enter toets (wat ik gewent ben) en een lange backspace ik stond voor precies dezelfde keuze en die werdt makkelijker door die enter toets en de backspace

voor mij logitech dus

Verwijderd

Neem een eerdere versie van die van M$ die zijn een stuk beter en die is beter dan die van LogiTech

• WFvN
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Puur op basis van de plaatjes, zou ik de Micro$oft nemen.

Reden?

Zie die zwaar-irritante-enter-knop op de Logitech.

Ik heb absoluut geen voorkeur voor merk in dit geval maar wel voorkeur voor de toetsenbordlayout.

Ik heb nu zelf een M$-internetkeyboard-pro. Ik had eerst een logitech gehaald maar direct teruggedaan naar de winkel want bij het openen van de doos zag ik die irritante vorm knop erop zitten terwijl er zo'n brede op de doos stond afgebeeld :X

Nja...

Gewoon proberen. Qua kwaliteit denk ik dat het geen zak uitmaakt welke je neemt.

Dus ook ik geef je het advies (Wat al veel vaker is langsgekomen in dit draadje) PROBEREN in de winkel :)

Verwijderd

Dit is ook een lekker toestenbordje , alles is perfect :D
Afbeeldingslocatie: http://www.trust.com/_images/products/300/11938.jpg

Hou je ook nog wat geld over :)

Key features
Ergonomically designed multimedia keyboard with 17 special function keys
One touch access to Internet
Customize your special function keys
Multimedia keys to control music CD's, PC audio and video directly from the keyboard
Suspend key to save energy
2 years warranty
Article number (item no.): 11938

• VeldKoe
  • Niet online
exact hetzelfde toetsenbord heb ik ook metal kool.. en hij zuigt enorm
vind ik dus persoonlijk.. tikt voor geen meter, is nog lelijk ook en ook niet sterk, hij is niet voor niks van trust trouwens

Verwijderd

Op zondag 27 januari 2002 14:15 schreef VeldKoe het volgende:
exact hetzelfde toetsenbord heb ik ook metal kool.. en hij zuigt enorm
vind ik dus persoonlijk.. tikt voor geen meter, is nog lelijk ook en ook niet sterk, hij is niet voor niks van trust trouwens
Tja , het is maar wat je zelf lekker vind.
En ik vind hem wel stevig genoeg :)

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op zondag 27 januari 2002 14:11 schreef Metal-Kool4 het volgende:
[afbeelding]

Hou je ook nog wat geld over :)

Key features
Ergonomically designed multimedia keyboard with 17 special function keys
One touch access to Internet
Customize your special function keys
Multimedia keys to control music CD's, PC audio and video directly from the keyboard
Suspend key to save energy
2 years warranty
Article number (item no.): 11938
Best fijn toetsenplankje inderdaad alleen is hij onder nogal veel merken uitgebracht. Geen probleem natuurlijk maar ook veel mensen met dat plankje hebben het probleem dattie er soms ineens mee ophoudt. Je moet dan de stekker van het plankje eruit trekken en weer erin proppen om hem weer aan de praat te krijgen |:( Zwaar irritant bij spellen :X
Afrader wat mij betreft.

Verwijderd

heb ik nog nooit last gehad , ik heb hem nu een half-jaar.
EN hij werkt perfect en hij is er nog NOOIT meeopgehouden.
(en ik game heeel erg veel vaak, counterstrike ruleZ) :P

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 23:59

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op zondag 27 januari 2002 13:22 schreef Maverickje het volgende:
Neem die Logitech, hij typt perfectly, en trouwens die Microsoft ziet er belaggelijk uit
Die van Microsost ziet er niet lelijk uit.

Wat wel stom is, hoe sommige mensen het woord belachelijk schrijven.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op zondag 27 januari 2002 14:18 schreef Metal-Kool4 het volgende:
heb ik nog nooit last gehad , ik heb hem nu een half-jaar.
EN hij werkt perfect en hij is er nog NOOIT meeopgehouden.
gefeliciteerd en keep your fingers crossed.....
misschien is het wel een driverprobleem geweest maar ik heb vrachten drivers geprobeerd van verschillende merken. Trust, Silitek en nog wat andere...... geen positief effect bij mij :(

Verwijderd

Op zondag 27 januari 2002 14:20 schreef wfvn het volgende:

[..]

gefeliciteerd en keep your fingers crossed.....
misschien is het wel een driverprobleem geweest maar ik heb vrachten drivers geprobeerd van verschillende merken. Trust, Silitek en nog wat andere...... geen positief effect bij mij :(
lol , ik installeer nooit een driver :)
Gewooon die standaard van windows XP :7
Ik download zo wel ff een driver, en dan zie ik het wel :D
Dan post ik hier wel ff
(want nu met die driver van windows xp werken de sneltoesten niet) :(

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op zondag 27 januari 2002 14:22 schreef Metal-Kool4 het volgende:

[..]

lol , ik installeer nooit een driver :)
Gewooon die standaard van windows XP :7
hm.... ik heb die plank al tijden geleden aan de server gehangen zodat ik me niet telkens hoefde te irriteren. Staat sinds kort ook XP op. Misschien dat die inderdaad wel een goede driver heeft. Maar dat toetsenbord heb ik al een jaar of 4..... en toen was XP er nog niet :+

• sjuk425
  • Niet online

sjuk425

blah.

Op zondag 27 januari 2002 14:11 schreef Metal-Kool4 het volgende:
[afbeelding]
Ik typte eerst ook altijd op goedkope ramplankjes. En ik snapte ook niet waarom mensen zoveel geld uitgeven aan een toetsenbord.
Totdat ik op een logitech ging typen, Echt een heerlijk plankje.
Enige wat ik jammer vind is dat de linkershift zo klein is en dat de "\" toest daardoor ook dubbel op het bord zit.

Voor de rest is het een wereldplank. Ik heb trouwens de cheape ps/2 uitvoering van 50 piek. Maar die typt precies hetzelfde alleen minder multimedia-/sneltoetsen.
Een snoertje eraan boeit me geen kont.

Verwijderd

Probeer eens een Cherry. Super degelijk, ziet er minder spectaculair uit maar ik verkrijgbaar met verschillende aanslagen. Dus daar zit er vast een tussen.

Verwijderd

Op zondag 27 januari 2002 14:26 schreef sjuk het volgende:

[..]

Ik typte eerst ook altijd op goedkope ramplankjes. En ik snapte ook niet waarom mensen zoveel geld uitgeven aan een toetsenbord.
Totdat ik op een logitech ging typen, Echt een heerlijk plankje.
Enige wat ik jammer vind is dat de linkershift zo klein is en dat de "\" toest daardoor ook dubbel op het bord zit.

Voor de rest is het een wereldplank. Ik heb trouwens de cheape ps/2 uitvoering van 50 piek. Maar die typt precies hetzelfde alleen minder multimedia-/sneltoetsen.
Een snoertje eraan boeit me geen kont.
Idd , zonder snoertje zuigt in games.
Ik heb liever met snoertje :P

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-08 12:34
Ik heb zelf een MS Natural Pro, en een tijdlang een MS Internet keyboard gebruikt (de voorganger van deze denk ik, want hij had geen scrollwheel). Ik vind de toetsaanslag van die MS toetsenborden erg fijn. En ze zijn best wel stevig en degelijk. Die Logitech waarschijnlijk ook wel, maar die MS is dus sowieso goed.

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-08 22:29

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Idd, een draadloos toetsenbord kan behoorlijk zuigen (oftewel niet direct reageren in games e.d.)...

Ik zou voor de Logitech gaan (uiterlijk :))

ennuhm, wat die toetsaanslag betreft: Het zijn allebei volgens mij wel goede dingen, dus al te platic met kauwgom eronder zal het wel niet voelen, koop er gewoon een en ik weet zeker dat je er aan went...

OC / CM - Begint eer ge Bezint

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Even ter correctie, jij hebt bij het Internet keyboard het plaatje van het Office Keyboard staan. Dit zijn echter twee TOTAAL verschillende toetsenborden. Het Internet-keyboard ziet er zo uit (winkelprijs €29,95 ofzo).

Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/hardware/keyboard/Images/ik_callout.jpg

Verwijderd

ik zou voor de Logitech Internet Navigator Keyboard gaan die andere is vet groot

• Tco
  • Laatst online: 15:07

Tco

Ik heb nu die van Logitech, en ik had eerst een oude natural van microsoft (met een brede entertoets), maar ik heb totaal geen problemen met de entertoets van die logitech, en ik vind het heerlijk typen, maar idd je kan ze het best ff uitproberen

Verwijderd

Het enigste verschil tussen een logitech en een microsoft toetsenbord is dat de knoppen bij de microsoft steviger aanvoelen dan de logitech. Ik heb zelf een Microsoft Natural Pro, en die toetst heerlijk. ik heb ook veel op logitechs getypt en vind die knoppen, toch iets te zacht tikken.

Het is dus persoonlijke smaak, probeer ze beide!!!!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:09

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ik heb een Microsoft Internet Keyboard Pro. Hij tikt lekker en totaal geen problemen met de Enter toets.

Maar zoals al eerder gemeld. Gewoon uitproberen welke je het beste bevalt.

He who controls the Spice, controls the Universe.

• damouzer
Op zondag 27 januari 2002 14:36 schreef Compubiter het volgende:
Even ter correctie, jij hebt bij het Internet keyboard het plaatje van het Office Keyboard staan. Dit zijn echter twee TOTAAL verschillende toetsenborden. Het Internet-keyboard ziet er zo uit (winkelprijs €29,95 ofzo).

[afbeelding]
Ja ik zie het. Ik bedoel wel het Office Keyboard.
Ik zag eerst het internet keyboard staan, maar de office heeft ook een scroll wieltje net als de logitech.

Foutje van mijn kant :(

Verwijderd

Heb de Microsoft Internet Keyboard Pro , heerlijk toetsenbord , kun je lekker snel mee typen.

• damouzer
Opzich best een leuk apparaat :)

Afbeeldingslocatie: http://www.activewin.com/reviews/hardware/keyboards/ms/office_keyboard/images/Box.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.activewin.com/reviews/hardware/keyboards/ms/office_keyboard/images/keybaordfull.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.activewin.com/reviews/hardware/keyboards/ms/office_keyboard/images/KB_CloseupSmall.jpg

• damouzer
Weet iemand hoe diep het toetsenbord is? Dus van achter tot voor aan de spols steun?

Het maximale wat ik kwijt kan is 28cm.

• damouzer
Dit rampe apparaat van Safeway heb ik nu :D
Afbeeldingslocatie: http://www.safeway.to/images/products/SW23_11.gif

• GREENSKiN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-07 09:56
Neem gewoon een Keytronic Ergoforce. Onverwoestbaar, typt heerlijk en geen overbodige toeters en bellen (kost 35 euro).

Verwijderd

Ik heb zo'n grote Dell met van die kliktoetsen. Heerlijk vind ik zelf. Alleen doet ie het niet helemaal goed, dus ik moet binnenkort ergens een vervanger op de kop tikken.

Verwijderd

Ik heb de Microsoft toetsenbord gezien in de winkel, ziet er kwalitatief beter uit dan de Logitech, betere toetsaanslagen wil ik niet zeggen, omdat ik niet heb getypt met de Microsoft, maar met een oogopslag wordt alles duidelijk. Ik zou de M$ kiezen alleen al voor de betere kleurenverdeling dan die logitech :r

• damouzer
Op zondag 27 januari 2002 22:58 schreef mxstrAEm het volgende:
Ik heb de Microsoft toetsenbord gezien in de winkel, ziet er kwalitatief beter uit dan de Logitech, betere toetsaanslagen wil ik niet zeggen, omdat ik niet heb getypt met de Microsoft, maar met een oogopslag wordt alles duidelijk. Ik zou de M$ kiezen alleen al voor de betere kleurenverdeling dan die logitech :r
Ja de microsoft ziet er wel degelijk uit ja! Nou maar hopen dat er geen bugs in zitten :D LOL

• Martin Sturm
Op zondag 27 januari 2002 20:18 schreef GREENSKiN het volgende:
Neem gewoon een Keytronic Ergoforce. Onverwoestbaar, typt heerlijk en geen overbodige toeters en bellen (kost 35 euro).
Die hebben ze op m'n werk ook. Ze typen wel lekker (sommige) alleen bij een aantal is de 'a' erg brak. Maw. als je een a niet hard genoeg aanslaat heb je gewoon geen a dus :P

Dat heb ik nog bij geen enkel ander toetsenbord meegemaakt, en ik vind het behoorlijk sucken :P. Maar zoals ik al zei, niet allemaal hebben ze daar last van (alle pc's op m'n werk hebben zo'n keyboard). Verder typen ze wel lekker, en zijn behoorlijk stevig.

• sharkzor
  • Laatst online: 11-08 14:46
heb zelf de logitecht internet navigator. heel fijn bordje. enterknop is ook lekker groot en makkelijk aan te slaan (wat je vroeg).
dat micro$choft ding ziet er wel heel lame uit.

• FleshY
  • Laatst online: 09-01 17:53
Neem niet die microsoft toetsenborden die van mij zuigt ook al. :(

• Martin Sturm
Op zondag 27 januari 2002 20:11 schreef DinoRacer het volgende:
Dit rampe apparaat van Safeway heb ik nu :D
[afbeelding]
Die heb ik ook nog hiero :) (nieuw in doos :P.. was foutje)

Verwijderd

ik zou zeker voor die van Logitech gaan dit ding typ lekkerrr:9~.... en is goedkoop en heeft een garantie van d8 ik 5 jaar.

• damouzer
Ik wil denk ik toch voor de Microsoft Office Keyboard gaan...

Nog mensen die een positieve reactie hebben, om wel het Microsoft toetsenbord te kopen...

Morgen ga ik effe naar Dixons, effe testen :)

• damouzer
Mmm denk toch, dat ik maar niet dat toetsenbord ga kopen :)

Ik heb er een review over gelezen en vind de voordelen niet opwegen tegen de nadelen...

Ik ga denk ik de Microsoft Internet Keyboard kopen...

Bedankt voor jullie zeer nuttige reacties!!! (en dit is niet sarcastich bedoelt) (hoe schrijf je dat ook alweer :) )

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

ik heb de navigator en die is echt relax!

Multimonitor is relax :P

• damouzer
Ik heb toch het Office Keyboard gekocht :9~

Het is een zeer goed toetsenbord.

Tikt heerlijk.

Alleen is het even wennen dat de END toets op een andere plaats zit, maar dit went heeeel snel.

Het scroll wiel aan de linker kant is zeer handig. vooral als je veel moet scrollen. Je vinger op de muis is met scrollen niet echt in een lekkere houden. Met dit toetsenbord kun je heel confortabel scrollen.

Ik vind het een aanrader!

Bedankt voor de vele reacties!!

• cryforhelp
  • Laatst online: 16-08 10:14
Nouja, het is maar wat je lekker vindt. Als ik alleen al kijk naar die kromme toetsenbord layout aan de rechterkant van die Microsoft wordt ik gek! :(
Die functietoetsen zien er echt uit alsof ze gewoon op een rijtje zijn gepleurd is niet handig als je een toets wil vinden. Maar ok. Je hebt m nu al, en veel succes met je toetsenbord :)

Verwijderd

Ik heb goede ervaring met logitec keyboards, koop alleen nooit cordless.

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:08

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

ik ben nooit zo vol lof over MS, maar vind het bordje heel mooi, maar ehh volgens mij gaat het wel mis met werken onder Linux :)

/dev/null

• Ed.
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09-2022

Ed.

cordless zuigt aan alle kanten, duw je je toetsenboard een beetje opzij, pleurt het hele geval meteen op de grond terwijl er normaal een veiligheidsdraadje aanzit :D

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:46
Dat M$ office keyboard typt errug fijn ...

maar of je die sneltoetsen gebruikt ???

heb hem op het werk bij iemand neer gegooit (AahLeRoi)

Gebruikt ie toch nog gewoon crtl-c ctrl-v :P
en een scroll weel heb je al op je muis

Maar die gewone keyboards van ms (internet keyboard)
zijn ook errug fijn (sine heeft er 2 )

Repareren doe je zo.

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:11
Op woensdag 30 januari 2002 00:23 schreef Rolex het volgende:
cordless zuigt aan alle kanten, duw je je toetsenboard een beetje opzij, pleurt het hele geval meteen op de grond terwijl er normaal een veiligheidsdraadje aanzit :D
Ok, maar behalve dat de een wat onhandiger is dan de ander (zo blijkt nu)..... Kleven er nog echte praktische nadelen aan een cordeless...

Ik zat namelijk te denken om die cordles desktop optical aan te schaffen.

Stay safe

• AlPha.BeYoNdeR
  • Laatst online: 04-05 16:07
Op dinsdag 29 januari 2002 22:00 schreef Hompie het volgende:
Ik heb goede ervaring met logitec keyboards, koop alleen nooit cordless.
Cordless Keyboards rulen.. Corldless muizen sucken :D

• Keeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Op dinsdag 29 januari 2002 21:22 schreef DinoRacer het volgende:
Ik heb toch het Office Keyboard gekocht :9~

Het is een zeer goed toetsenbord.

Tikt heerlijk.

Alleen is het even wennen dat de END toets op een andere plaats zit, maar dit went heeeel snel.

Het scroll wiel aan de linker kant is zeer handig. vooral als je veel moet scrollen. Je vinger op de muis is met scrollen niet echt in een lekkere houden. Met dit toetsenbord kun je heel confortabel scrollen.

Ik vind het een aanrader!

Bedankt voor de vele reacties!!
Dat wou ik net typen, maar je hebt hem al gekocht dus.
Ik heb dat Office Keyboard, en ook een Logitech Cordless nogwat en het verschil tussen die twee... Die MS typt veel chiller. Maar dat kan ook komen omdat ik daar inmiddels aan gewend ben.
En die cut/copy/paste knoppen zijn helemaal een feest. Het enige irritante is de F-Lock. Ik weet nou steeds niet of mn F-toetsen aan of uit staan :+

• Master FX
Op woensdag 30 januari 2002 00:58 schreef AlPha.BeYoNdeR het volgende:
[..]
Cordless Keyboards rulen.. Corldless muizen sucken :D
wat is er mis met die muizen dan???

Stay safe

• Insanergy
  • Laatst online: 29-11-2025
Wat is er mis met een toetsenbord van € 4,50 :?

Ik ben al jaren lang gelukkig met m'n IBM toetsbord,
toppie ding, stevig, en... geen windows-toetsen! O+

But I thought YOU did the backups...

• Master FX
je kunt ook in een trabant gaan rijden. heeft ook 4 wielen en een stuur. DUh

Stay safe

Verwijderd

Ik heb afgelopen middag bij de Mediamarkt bij de ArenA even zitten proeftypen op de toetsenborden die ze daar hadden uitgestald - een paar van Microsoft en Logitech, een lelijke zwarte KeyTronic met een design uit 1987 en een raar ding met ingebouwde microfoon (voor NS omroepsters ofzo) - maar het multimediabordje van Memorex beviel me het meest. Alleen was dit slechts een snelle test en ik heb hem niet gekocht omdat mijn huidige Compaq toetsenbord het ook nog redelijk doet. Maar misschien is het het overwegen waard.

\edit
Oh, ik lees weer eens niet goed; de topicstarter had het Office keyboard al gekocht. Nouja, dan is dit nog een tip voor anderen die ook met dat probleem zitten. :)

Hier heb je een link. Bij Mediamarkt verkochten ze de gewone en de draadloze versies van hun multimedia toetsenborden; in wit en antraciet:

Afbeeldingslocatie: http://www.memorex.com/images/products/upload/mx2700_lg.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.memorex.com/images/products/upload/mx2750_lg.jpg

Verwijderd

Master FX:
je kunt ook in een trabant gaan rijden. heeft ook 4 wielen en een stuur. DUh
IBM != Trabant |:( Oude IBM keyboards typen echt lekker.

• Lorn
  • Laatst online: 13-01-2025

Lorn

I have a bad feeling...

Ik heb nog steeds spijt dat ik mijn oude IBM toetsenbord heb verkocht. Wat had dat ding een heerlijke toetsaanslag, zo'n fijne heb ik daarna nooit meer gehad. Ik heb nou die Logitech Internet Navigator en die bevalt opzich wel goed. In het begin was het alleen een beetje wennen aan de indeling maar nu kan ik weer lekker blind typen met twee vingers :-)

Verwijderd

Keyboard 2

ziet er wel strak uit >:)

( ik ken toetsenbord 1 en vind het niets bijzonders. )
Pagina: 1