Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs
heb je je modem gereset bij het omkoppelen naar een andere pc.. anders heeft je modem de verkeerde nic in zijn geheugen staan.. en heb je tcp/ip geinstaleerd ?
tja.. en chello deed ut net niet meer, maar sinds 5 minuten is alles weer ok
Krijg je wel een IP adres toegewezen dan?
"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)
In welke woonplaats zit je en wat voor modem heb je ?
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
ja ik heb de modem gereset en mijn ip is dynamisch en heb die van chello gekregen,
verder woon ik in a'dam 1051 is postcode
en tcp/ip heb ik turrlijk geinstalled (DUH!!)
verder woon ik in a'dam 1051 is postcode
en tcp/ip heb ik turrlijk geinstalled (DUH!!)
lancity modem blijkbaar 
modem en nic zijn gekoppeld aan elkaar.. als je dus een andere nic erop wilt hebben moet je chello bellen.. die geeft je modem vrij en dan kan je weer een andere kaart erop aansluiten..
modem en nic zijn gekoppeld aan elkaar.. als je dus een andere nic erop wilt hebben moet je chello bellen.. die geeft je modem vrij en dan kan je weer een andere kaart erop aansluiten..
thnx man that works!!!!!!!!!!!!!!!
joepie alleen het duurde wel 50 minuten voordat ik chello aan de lijn had :@!!!
joepie alleen het duurde wel 50 minuten voordat ik chello aan de lijn had :@!!!
Verwijderd
onzin, dit kan je zelf door je ip vrij te geven, dan ontkoppelt het modem en de NIC. hoef je niemand voor te bellen.
Verwijderd
Bij Lancity modem lukt dat dus echt niet.Op zondag 27 januari 2002 14:15 schreef Chellosupport het volgende:
onzin, dit kan je zelf door je ip vrij te geven, dan ontkoppelt het modem en de NIC. hoef je niemand voor te bellen.
Enige wat daar helpt is MAC adres spoofen, of, zoals topicstarter gedaan heeft, Chello bellen
Verwijderd
zover ik weet werkt een lancity 100% als een terrayon.
tenzij dit een van de weetjes is waarvan ik niet op de hoogte ben, of iets dat alleen in de Randstadregio voorkomt.
tenzij dit een van de weetjes is waarvan ik niet op de hoogte ben, of iets dat alleen in de Randstadregio voorkomt.
Pagina: 1