Hi, ik heb eindelijk redhat 5.0 of 5.2 draaien weet het nie zeker. netwerk deed het niet die heb ik nu daaiende maar ik d8 ik zet er een netscape op want er was geen browser bij! ik heb dus met windows pc netscape 4.07 gedownload zodat ik zeker wist dat het met een oude redhat gaat werken. Toen moest ik volgens de documentatie ./ns-install doen als ik dat doe krijg ik permission denied?? en dat is dan ook meteen mijn probleem? ik ben met root ingelogd dus ik moet toch gewoon alles rechten hebben? snap iemand dit en zou iemand mij kunnen helpen?? alvast vriendelijk bedankt
Doe eerst eens 'chmod u+x ./ns-install', dat geeft je rechten om het bestand uit te voeren. Vervolgens kun je nog eens ./ns-install proberen.
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
jah ik weet het maar heb ooit deze met een boek erbij gekocht en heb ook redhat7 liggen maar een heleboel dingen zijn toch weer anders vandaar dat ik deze erop heb gezet en dan later als ik het meer snap en minder boek nodig heb wel op de niewere over ga.
Maar het werkte wat jullie zeiden dus hartstikke bedankt!!:)
Maar het werkte wat jullie zeiden dus hartstikke bedankt!!:)