Ik hoef geen menig over hoe het eruit ziet. Maar ik wil ff advies hebben. Welke kleur zal ik het gedeelte geven waar de index komt (links waar nu wit is). En welke kleur in de achtergrond het beste zou kunnen doen (het midden waar het nu wit is)
Ik denk dat de bedoeling is dat het er erg speels en kinderachtig uit ziet. Dus hoe kleurig, hoe beter. Ik weet trouwens niet of het er dan nog enigszins acceptabel uitziet.
Maar je kunt altijd blauw en rood gebruiken (de primaire kleuren, staat altijd leuk bij "kinder"-tekeningen, das toch de bedoeling?), maar omdat de achtergrond al blauw is, kun je van die blauw geel maken.
Nu iets serieuzer:
Dus: eerste vlak (menu?) blauw (zelfde als achtergrond), en het mainvlak (content?) blauwgroen (met gradient?).
[edit: daarom]
Putting the bit in Biton since 1997
Is dit (uit je sig) trouwens je pagina zoals ie er nu uitziet?
Maar ehm, kun je de site niet misschien op een andere manier indelen (ik weet dat je er niet om hebt gevraagd, maar ik zeg het maar even), niet dat je drie aparte in-leg-vlakken hebt, maar dat ze ook aan elkaar grenzen.
Ook zou ik kijken de kleuren iets bij elkaar te laten passen, en die streepjes weg te gooien, gewoon een effen vlak, en dan iets bijzonders doen met de randjes of fotosoep-headers op de aparte tables maken, maakt het al een heel stuk professioneler.
Maar ehm, kun je de site niet misschien op een andere manier indelen (ik weet dat je er niet om hebt gevraagd, maar ik zeg het maar even), niet dat je drie aparte in-leg-vlakken hebt, maar dat ze ook aan elkaar grenzen.
Ook zou ik kijken de kleuren iets bij elkaar te laten passen, en die streepjes weg te gooien, gewoon een effen vlak, en dan iets bijzonders doen met de randjes of fotosoep-headers op de aparte tables maken, maakt het al een heel stuk professioneler.
Putting the bit in Biton since 1997
Verwijderd
Ik zou gewoon een lichte 8ergrond nemen. Met een plaatje ofzo.
En ik zou die 8ergrond in die andere frames ff anders maken, want dat ziet er niet uit. Ook de quality van de jpg's 2wat hoger zetten.. Of ligt dat aan de screenshot?
En ik zou die 8ergrond in die andere frames ff anders maken, want dat ziet er niet uit. Ook de quality van de jpg's 2wat hoger zetten.. Of ligt dat aan de screenshot?
http://www.xangadix.net/verstandigkleurgebruik/
en dan kijken onder kleurcombinaties
kan niet kleurig genoeg zijn naar mijn mening, ik zou het wel op pasteltinten houden zoals je groen rechts
kan niet kleurig genoeg zijn naar mijn mening, ik zou het wel op pasteltinten houden zoals je groen rechts
Stoer; Marduq
Verwijderd
in ieder geval iets egaals (met rand maybe..)Op zondag 27 januari 2002 20:15 schreef XangadiX het volgende:
http://www.xangadix.net/verstandigkleurgebruik/
je hebt aan de zijkanten ook al textures en dat zou echt teveel worden denk ik,.
egaal dus
bedankt voor alle reacties.
Ik wou nog ff een vraagje stellen. Is het mogelijk om een stukje (in dit geval het nederlandse vlagetje) Een hyperlink te geven zonder te snijden?
Ik wou nog ff een vraagje stellen. Is het mogelijk om een stukje (in dit geval het nederlandse vlagetje) Een hyperlink te geven zonder te snijden?
image map, kan je maken in image ready, idd wat je bij photoshop krijgt.
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Ik had um een beetje over het hoofd gezien maar zelfde behandeling als [topic=393398/1/100]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()