Toon posts:

Computer dood?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb een vraagje. Ik heb een PC gebouwd en die is een week gaan hemelen (2mnd oud) de computer gaf toen een brandweer singiaal af,ik ben toen naar de oorzaak wezen zoeken en ik ik trof op het moederbord enkele losgesmolten onderdelen aan. Naar verder wat te hebben gemeten constateerde ik dat dit de spanningsregelaar en een ontstoor spoel voor een de mobo fan. Nu heb ik dit moederbord terug gestuur en een nieuwe voor gekrege, nu heb ik het vvolgende probleem hij doet helemaal niks als ik de pc aan zet, ik heb het geheugen gecontroleerd in een andere pc, even als de grafische kaarten en deze werken ook de voedeing heb ik al verwisseld. Wat kan hiervan nu de oorzaak zijn???

• igg
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-10-2025

igg

waar een wil is ben ik weg

processor mischien ook overleden?

NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 10:39
Stekker in stopcontact?? kan je je nieuwe moederboard niet ergens testen?? tja, misschien is het toch je processor!!

Als alles weer werkt moet je je PC aansluiten op een geaard stopcontact (als dat al niet zo was), als je dat niet doet kan een pc zijn stroom niet kwijt.. wat resulteert in een paar kapotte onderdelen!