Ik heb op internet gezien dat luigi in super mario 64 zit verborgen achter het kasteel (tenminste, ik heb er plaatjes van gezien), weet iemand hoe ik ook luigi in mijn spel kan zien ??
Ik weet wel dat Yoshi verborgen zit achter het kasteel (al je alle 120 sterren hebt) maar van Luigi weet ik niks af
fout hij zit er wel inOp zondag 27 januari 2002 14:22 schreef Thunder het volgende:
Nee da's een hoax.
Geen luigi in SM64 (naar mijn weten iig)
Ik heb het spel samen met een vriend van me uit gespeeld en toen heb ik em zelf gezien.
Het is alleen al iets van 4jaar geleden dat ik het spel voor het laatst gespeeld heb dus kweenie meer hoe dat nou zat...
Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!
Nou, ik weet toch bijna zeker dat hij er _niet_ inzit. Aangezien het 4 jaar geleden is kan het ook misschien dat jij je vergistOp zondag 27 januari 2002 15:55 schreef komaki het volgende:
[..]
fout hij zit er wel in
Ik heb het spel samen met een vriend van me uit gespeeld en toen heb ik em zelf gezien.
Het is alleen al iets van 4jaar geleden dat ik het spel voor het laatst gespeeld heb dus kweenie meer hoe dat nou zat...
ben wel benieuwd naar screens dan
Hij zit er gewoon niet in. Plaatje is zo nep als het maar zijn kan. Misschien dat je met een action replay of iets dergelijks Mario groen maakt zodat ie op Luigi lijkt, maar anders ook echtn niet.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
in de info op gamefaqs staat niets over Luigi en dat zegt wat, het is dus niet waar. Maar er zijn wel gameshark codes om Mario eruit te laten zien als Luigi.
mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider
Verwijderd
Luigi komt NIET voor in Mario 64.
Ik heb dat spel helemaal uitgepluist met een actionreplay en ik ben em nog nooit tegen gekomen....
Er is wel een mogelijkheid om de kleur van mario's kleren in groen te veranderen zodat ie op luigi lijkt but thats it.
------------------
Verder zit er nog een leuke bug in mario64 waarbij je eerst alle 120 sterren nodig hebt.
Ga buiten in het kanon en mik op precies de toren van het kasteel.
Mik vervolgens zo hoog mogelijk in de lucht en fire off...
Vlieg vervolgens naar het randje van de toren en probeer er niet af te glijden.
Duik vervolgens in de muur van de toren en je schiet er doorheen.
Je valt naar beneden en komt vervolgens aan de achterzijde van de kasteel deur.
Je kunt hier verder niets vinden maar het is wel leuk om het te proberen
Ik heb dat spel helemaal uitgepluist met een actionreplay en ik ben em nog nooit tegen gekomen....
Er is wel een mogelijkheid om de kleur van mario's kleren in groen te veranderen zodat ie op luigi lijkt but thats it.
------------------
Verder zit er nog een leuke bug in mario64 waarbij je eerst alle 120 sterren nodig hebt.
Verwijderd
HAHAHAHAHA......
Moet je voor de grap al die shit eens lezen over "Hoe kom je aan luigi"
http://indra.com/~eyespy/MarioLuigi.html
Het begint bij;
(YOU MUST DO THIS ENTIRE THING WITHOUT SAVING UNTIL YOU GET HIM.)
Moet je voor de grap al die shit eens lezen over "Hoe kom je aan luigi"
http://indra.com/~eyespy/MarioLuigi.html
Het begint bij;
(YOU MUST DO THIS ENTIRE THING WITHOUT SAVING UNTIL YOU GET HIM.)
Ja, JOH, dat had ik ook al een keer alleen ik weenie meer bij welke muur boven (van welke kant) je moet springen om naar beneden te vallen, en probeer er maar eens uit te komen, is MIJ in ieder geval niet gelukt.Op zondag 27 januari 2002 22:08 schreef XnX het volgende:
Luigi komt NIET voor in Mario 64.
------------------
Pagina: 1