Logitech Cordless Optical, uitknop??

Pagina: 1
Acties:

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 22:01
Klinkt erg gaar... maar als ik mijn PC uitzet blijft mijn draadlose optische logitech muis doorknipperen, volgens de vobis is dit een bekend probleem bij logitech, en logitech zelf zegt van niks te weten, wie heeft er gelijk??

Of moet ik zomenteen het mod forum induiken om een mooie uitknop erop te monteren :7

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Flash de bios eens, wil ook nog wel eens helpen (ligt niet aan logitech zelf volgens mij en persoonlijk zou ik niet op het advies van de vobis afgaan)

Verwijderd

dat heb ik ook, dat hoort zo volgens mij, ik stoor me er niet echt aan, want als de peecee uit staat dan brand hij maar zwakjes dus....

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-07 17:04
Vobis, stelletje amateurs daar.
Toen ik hem kocht dacht ik ook dat het niet goed was, de optical mouse blijft gewoon knipperen :)

Zie hier van de Logitech site:

How does Logitech help me get the most out of batteries?

Cordless MouseMan Optical works in every possible way to maximize battery life. The cordless mouse spends its time switching between sleep and awake modes. The optical sensor has four different levels of brightness that indicate which mode it is in:

Bright - Mouse is in full run mode. LED is flashed 1500 times a second.
Glow - Mouse is on but dimmer. LED is flashed 100 times a second.
Strobe - Mouse is in sleep mode. LED is flashed 10 times per second.
Flash - Mouse is at lowest response level. LED is flashed twice every second.

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:40
Ik had het probleem ook met een logitech optical muis (met cord).

Gewoon een jumper op je moederboord veranderen en het probleem is (waarschijnlijk) opgelost).

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op zondag 27 januari 2002 12:09 schreef terw_dan het volgende:
Flash de bios eens, wil ook nog wel eens helpen (ligt niet aan logitech zelf volgens mij en persoonlijk zou ik niet op het advies van de vobis afgaan)
Heeft toch geen fuck te maken met je muis |:(
Hoort gewoon zo..als je eraan stoort is er een optie:
- Batterij eruit halen als je uhm niet wil laten knipperen

Defunctus Deo Juvente

Verwijderd

Ik had dat ook met een optical van logitech is wel geen cordless maar oke
ik kon het doen door in de bios een functie te disabelen(weet zo niet meer welke)moet je maar even rondkijken

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 17:22
Waarom geeft iedereen antwoord zonder eerst het topic door te lezen, ik heb dezelfde muis, en die tekst staat zelfs in de handleiding geloof ik... :?

Vobis zijn amateurs, en je beweert ook nog dat Logitech van nix weet, het staat zelfs op hun site |:(

Dus...nix aan de hand, gewoon lekker laten knipperen...

• Smirnoff
  • Laatst online: 30-07 17:04
Ik snap de bovenstaande reacties niet, hij is cordless dus je kan instellen in de bios wat je wil maar dan blijft ie knipperen ( er zit namelijk geen draadje aan ;) )

• Dr C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 19:44

Dr C

met C en CK

Op zondag 27 januari 2002 12:18 schreef The_DarkAngel het volgende:
Ik had dat ook met een optical van logitech is wel geen cordless maar oke
ik kon het doen door in de bios een functie te disabelen(weet zo niet meer welke)moet je maar even rondkijken
Waarschijnlijk bedoel je die optie dat je de stroom op de PS/2 poort aan kan laten staan,zodat je met een muisklik de computer aan kan zetten. Als je deze uitzet, dan krijgt de muis ook geen stroom meer. Ik weet alleen niet hoe dit zit met z'n draadloze broetje (is dan ook USB).

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 22:01
Tja, zelf erger ik mij er niet aan, maar omdat vobis zei dat het niet klopte... toch gelukkig dat ik jullie ff heb gevraagt *D

• KillerB
  • Laatst online: 05-07 20:18

KillerB

______

Op zondag 27 januari 2002 12:35 schreef cramwinckel het volgende:

[..]

Waarschijnlijk bedoel je die optie dat je de stroom op de PS/2 poort aan kan laten staan,zodat je met een muisklik de computer aan kan zetten. Als je deze uitzet, dan krijgt de muis ook geen stroom meer. Ik weet alleen niet hoe dit zit met z'n draadloze broetje (is dan ook USB).
*zucht* nog 1. lees het topic es door. Dat ding staat gewoon altijd aan. Keb er ook 1. Al ben ik wel op onderzoek uit wat er gebeurt als je het connect knopje indruk, aangezien de LED dan uitgaat. Maargoed als die dan van alles aan het zenden is gebruikt ie waarschijnlijk meer dan met de LEd aan

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:26
Volgens mij hort dat toch zo? Mijn pa heeft het op zijn werk ook hoor.

• Dr C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 19:44

Dr C

met C en CK

quote]
Op zondag 27 januari 2002 13:12 schreef kennym het volgende:

[..]

*zucht* nog 1. lees het topic es door. Dat ding staat gewoon altijd aan. Keb er ook 1. Al ben ik wel op onderzoek uit wat er gebeurt als je het connect knopje indruk, aangezien de LED dan uitgaat. Maargoed als die dan van alles aan het zenden is gebruikt ie waarschijnlijk meer dan met de LEd aan
[/quote]

*zucht* het was alleen maar een reactie op The_DarkAngel. Verder niks. :([

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

Pagina: 1