Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
proxyplus? Man gebruik lekker sygate ofzo, 10 keer zo makkelijk en als je windows 2000 gebruik gewoon internet sharing aanzetten.
Wat voor Windows draai je op beide systemen?
En CS kan je - zolang je een internet/LAN verbinding heb - altijd spelen op internet....
Als je wil gaan spelen op et netwerk ff het IPX protocol installeren in netwerkomgevingen, en voor internet alleen TCP/IP...
En CS kan je - zolang je een internet/LAN verbinding heb - altijd spelen op internet....
Als je wil gaan spelen op et netwerk ff het IPX protocol installeren in netwerkomgevingen, en voor internet alleen TCP/IP...
Signature?
ipx hoeft niet... alleen de oudere spellen en dflw hebben dat nodig...Op zondag 27 januari 2002 11:32 schreef Osdorp-Dude het volgende:
proxyplus? Man gebruik lekker sygate ofzo, 10 keer zo makkelijk en als je windows 2000 gebruik gewoon internet sharing aanzetten.
anders is het gewoon onzin
blup
lees de FAQ, kijk in de game zelf.
Natuurlijk is het mogelijk om CS over een LAN te spelen en ook om cs DOOR een LAN naar het INTERNET te spelen.
dit soort info kan je overal vinden...
Natuurlijk is het mogelijk om CS over een LAN te spelen en ook om cs DOOR een LAN naar het INTERNET te spelen.
dit soort info kan je overal vinden...
Haal NOOIT een spookrijder in !
okay omdat ik nogal een n00b ben wat netwerk betreft en proxy plus lekker makkelijk is, maar ik zal sygate is installe, en pc a heeft w2k en pc b xp, ik heb geprobeerd om ISC te installe met veel irritatie !het lukt gewoon niet! heb ik proxy maar weer geinstalled.Op zondag 27 januari 2002 11:32 schreef Osdorp-Dude het volgende:
is het zo makkelijk CS spelen over netwerk en op internet?
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/8#8
een erg goede tutorial
heb hem zelf ook gebruikt.
een erg goede tutorial
Ik krijg altijd de fout, couldn't initialise ipx-protocol, dus vandaar dat ik et standaard installeer, ook voor oudere spellen is et wel handig..Op zondag 27 januari 2002 11:34 schreef Werkeend het volgende:
[..]
ipx hoeft niet... alleen de oudere spellen en dflw hebben dat nodig...
anders is het gewoon onzin
Yup, tis zo makkelijkOp zondag 27 januari 2002 11:37 schreef masternewman het volgende:
[..]
okay omdat ik nogal een n00b ben wat netwerk betreft en proxy plus lekker makkelijk is, maar ik zal sygate is installe, en pc a heeft w2k en pc b xp, ik heb geprobeerd om ISC te installe met veel irritatie !het lukt gewoon niet! heb ik proxy maar weer geinstalled.
is het zo makkelijk CS spelen over netwerk en op internet?
Signature?
ik heb ICS guide gebruikt ja, en toch werkte het niet mijn fout dus maar ik weet neit waar het aan ligt.. weet iemand waarmee ik software matig een router of nat kan namaken?
Verwijderd
Da's geen fout da's een meldingOp zondag 27 januari 2002 12:23 schreef Osdorp-Dude het volgende:
[..]
Ik krijg altijd de fout, couldn't initialise ipx-protocol, dus vandaar dat ik et standaard installeer, ook voor oudere spellen is et wel handig..
[..]
Pagina: 1