Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

moest dit nou dicht?

Pagina: 1
Acties:

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:05

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
[topic=392851/2/25]

ja tis vaag... maar later post de topicstarter wel iets wat belangrijk is.. nl clusteren ... dat is wat ie wil... dat de rest harstikke offtopic gaat is niet zijn schuld.... clusteren is harstikke interesant ! zeker als je het op een goede manier doet.. maar nu krijgt de topicstarter niet eens een mogelijkheid om via een urreltje eraan te ruiken oid

blup

Verwijderd

Tja ik denk dat de starter beter een topic start over het clusteren, dan op deze manier verder gaan. Aan flauwe grappen heb je nl ook niet (buiten de hk) echt iets. Spijtig dat een mogelijk interesant topic zo getorpedeerd wordt, maar het is niet anders.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Het topic begon absoluut niet interessant. Helaas voor de topicstarter, maar met zo'n topic kom je niet echt ver.

Als hij er echt nog wat over wil weten kan ie beter een nieuw topic starten, maar dan een waar ie gelijk uitlegd wat ie bedoelt.
Dus niet "kan ik hardware delen?", maar meer iets als "Is het mogelijk om via een LAN de hardware van meerdere machines samen te laten werken? Zoja, hoe?"

Bijna net zo kort, maar een stuk duidelijker.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Op zondag 27 januari 2002 11:51 schreef ACM het volgende:
Als hij er echt nog wat over wil weten kan ie beter een nieuw topic starten, maar dan een waar ie gelijk uitlegd wat ie bedoelt.
Dus niet "kan ik hardware delen?", maar meer iets als "Is het mogelijk om via een LAN de hardware van meerdere machines samen te laten werken? Zoja, hoe?"
Nadat hij even wat onderzoek heeft gedaan wat clustering is, of het voor hem bruikbaar is, en wat er op google en hier in de search allemaal over te vinden is ;)

• Brakkie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Brakkie

blaat

[topic=391884]

Dit topic ging zeer recent nog over clustering.

Systeem | Strava