ik denk het wel, zullen vast wel CD'tjes voor komen later.
en thps3 kon je ook al online spelen...
en thps3 kon je ook al online spelen...
ok maar er zijn dus nog niet genoeg spellen die dat ondersteunen begrijp ik...en hoe werkt het via modem?
zit die er al in.....?
krijg er morgen 1 binnen dus effe vraage he!
zit die er al in.....?
krijg er morgen 1 binnen dus effe vraage he!
Verwijderd
laat ik het zo stellen
Op een DC (die al 1+ jaar ouder is dan de PS2) gaat internetgamen veel makkelijker dan de ps2 en ook surfen met een dc is een eitje..
Bij een Ps2 is/zijn hardware heel moeilijk te verkrijgen..maar heeft een voordeel dat je een hdd in kan pluggen..(maar waal je die hdd nou vandaan??
)
Op een DC (die al 1+ jaar ouder is dan de PS2) gaat internetgamen veel makkelijker dan de ps2 en ook surfen met een dc is een eitje..
Bij een Ps2 is/zijn hardware heel moeilijk te verkrijgen..maar heeft een voordeel dat je een hdd in kan pluggen..(maar waal je die hdd nou vandaan??
Verwijderd
met dc was het idd al langer mogelijk via seganet enzo
nogal vaag overigens, in nederland kon het wel maar ook niet zomaar, in engeland was het behoorlijk populair schijnt
maarja ik ga niet met een 56k modempje interneten op me console met telefoontikken als ik zelf gewoon adsl heb
maar met de ps2, moet je dan ook een modem erbij kopen ofzo ? kan je niet een soort nettwerkkaart erin douwen en dan aan je hubje plaatsen zodat ie lekker met adsl snelheid kan en zonder tikken
anders hoeft het voor mij niet hoor
en die harddisk man, die kost hier duurder als de ps2 zelf !
kdenk dat t online console gaming hier nooit op gang zal komen..jammer..
nogal vaag overigens, in nederland kon het wel maar ook niet zomaar, in engeland was het behoorlijk populair schijnt
maarja ik ga niet met een 56k modempje interneten op me console met telefoontikken als ik zelf gewoon adsl heb
maar met de ps2, moet je dan ook een modem erbij kopen ofzo ? kan je niet een soort nettwerkkaart erin douwen en dan aan je hubje plaatsen zodat ie lekker met adsl snelheid kan en zonder tikken
anders hoeft het voor mij niet hoor
en die harddisk man, die kost hier duurder als de ps2 zelf !
kdenk dat t online console gaming hier nooit op gang zal komen..jammer..
Zou het nou niet mogelijk zijn om een soort emulator te scrijven voor de PC die een 56k server kan emuleren over je breedband verbinding, zodat je je DC op je PC kan aansluiten en zonder telefoontikken kan spelen?
i76 | Webdesignersgids | Online Gitaarlessen & Muziekwinkels
Verwijderd
ja die bestaat al heel lang hoorOp zondag 27 januari 2002 13:27 schreef TheMightyTumTum het volgende:
Zou het nou niet mogelijk zijn om een soort emulator te scrijven voor de PC die een 56k server kan emuleren over je breedband verbinding, zodat je je DC op je PC kan aansluiten en zonder telefoontikken kan spelen?
benodigheden
een dc met modem
een pc met adsl/breedband en modem
daarna naar deze website gaan http://www.dcvision.com/Mterlouw/ en intructies volgen
je zit dan wel met je up van je modem van je pc (33k up dus)
Pagina: 1