Toon posts:

Win98+GF2MX400 NoName

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Had net windows98 geinstalleerd, 23.11 drivers snel ff gedownload vanaf nvidia.com site.
De zooi geinstalleerd en elke keer dat ik nu opstart krijg ik als ik in windows kom totaal zwart beeld.
Heb bij begin van opstarten op f8 gedrukt om bevestiging van elke stap blabla, heb hierbij display.sys uitgeschakelt en alles hij start gewoon op zoals het hoort....?!?!

anyone...?

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2025
Probeer via Windows Update je Win98 een helemaal up-to-date te maken, dat wil nog wel eens problemen oplossen...

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-03 20:19
Opstarten in safe-mode en je refresh-rate lager zetten

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:15
Welk moederbord?

No production networks were harmed during this posting

Verwijderd

Topicstarter
MSI K7T266 PRO-RU (geen RAID) + AMD XP1700+ & 256ddr

Verwijderd

Topicstarter
Heb net alles up-to-date gebracht, werkt nog steeds niet... v44g.... ik zal ff drivers knoeiboel ervan maken 21.83 er ff op probere ofzo

edit:

in msconfig display.sys uitschakelen? een optie of geeft dat bugs?

Verwijderd

ik zit met een soortgelijk probleem. win98 met K7S5A mobo + gf2mx400 256 mb sdram en knal blauw scherm met 1 streep. Waarschijnlijk iets met die nieuwe detonater ik ga een oudere downloaden en eens proberen.

groet

kozel

Verwijderd

Hier het zelfde probleem met een Elsa Gladiac GF2MX. De nieuwste driver die wel werkt, is hier 21.81 of de WQL uitvoering 21.83.

Ik denk dat het te maken heeft met het niet gebruiken van Win ME of geen GF3 kaart, of beide.

De stabielste versie hier is echter 14.62(a) tot nu toe. Maar dat is een Asus versie, en dan moet je dus eerst een Asus BIOS in je Geforcje flashen.. ;)

PS O, hier dus Win98SE en een KT7-RAID mobo + TB1333 :+
Pagina: 1