[Proxy] uitzetten werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Topicstarter
Sorry maar ik kon geen antwoord vinden met de search.

Ik heb winroute geinstalleerd op mijn server (Win2000).
Ik krijg op mijn clients alleen maar connectie als ik de Proxyserver van winroute gebruik. Maar die wil ik niet gebruiken want mijn notebook (een van de clients) gebruik ik ook op de zaak en dan moet ik steeds de proxy aan en uit zetten.

Ik dacht dat ik alles wel begreep, maar niet dus. Iemand idee?

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 21:22
Gateway misschien?

• doemaarwat

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Topicstarter
Ik kan internetten als de proxy aan staat. Gateway staat goed. Ik wil geen proxyserver gebruiken omdat ik dan steeds (bij ieder programma) de boel thuis aan en op de zaak uit zetten. En daarbij de proxy werkt niet eens goed van winroute.

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

Verwijderd

kun je wel pingen naar bv www.tweakers.net vanaf de clients.
Zoniet dan staan de DNS instellingen niet goed.

Je draait wel NAT op de winroute machine?

• doemaarwat

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Topicstarter
Nee pingen kon niet en de DNS stond goed...heb twee maal gereboot en alles werkt weer thx anyway