[Win2k] Window size bij programma's verkeerd

Pagina: 1
Acties:

• Sn3akz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 20:37
Het is een vrij lastig probleem.

IE-new windows worden allemaal dezelfde grootte (advertenties die bijvoorbeeld 300x50 zijn worden geprojecteerd in een window van 800x600) Maar dat is niet het ergste.

Bij Winbar is bijvoorbeel het configuratie-window veeels te klein. Ik kan dus nix instellen en zie alleen een gedeelte van die witte balk. Ik kan dat window ook niet resizen.

Omdat ik dit met meerdere programma's heb, lijkt het me een probleem van windows zelf, voor verder specs zie sig..

Alvast bedankt :)

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Driver update voor je Matrox? System repair voor 2K :?

He who controls the Spice, controls the Universe.

• Sn3akz
Op zondag 27 januari 2002 11:04 schreef MST_Morpheus het volgende:
Driver update voor je Matrox? System repair voor 2K :?
Ja.. dat was ik zelf ook al van plan, maar ik d8 dat het misschien een veel voorkomend/bekend probleem was..

Afijn.. ik denk dat een repair meer nut heeft dan een driver upd8.. Lijkt me een beetje gek dat een driver verantwoordelijk is voor window-sizes.. toch??

Of denk ik scheef? :)

Verwijderd

yup
ik heb hetzelfde probleem (af en toe) met m'n Matrox G400DH

hoe en waarom ? geen idee
ligt wel niet aan de drivers, want ik heb dit af en toe, meestal is eens resolutie veranderen en het is gefixed, en ik heb dit al met bijna alle driver versies voorgehad

nuja, de laatste drivers installeren is altijd een goed idee...

• Sn3akz
Resoltutie veranderen it is :7

ff proberen zodra ik thuis ben.. ik laat weten of het werkt (Niet dat iemand het iets kan schelen, maar toch :) )
Op zondag 27 januari 2002 16:06 schreef Hivey het volgende:
nuja, de laatste drivers installeren is altijd een goed idee...
Uiteraard :7 Doe ik ook trouw :Y)

[edit]
Opgelost :)

Resolutie veranderen werkte niet, maar toen kwam ik op het idee om matrox quickdesk op te starten. Multi-display controls aanklikken, en daar stonden nog dingen aan zoals "remember windows-size/postions" toen ik nog 2 monitoren gebruikte.

Alles uitgezet en werken :7

Deze mag dicht dus :)