Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

T.net Radio?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien dat dit niet helemaal hier thuishoort, maar kan iemand mij vertellen of de T.net radio nog steeds draait? Ik kon vroeger dacht ik altijd luisteren op radio.tweakers.net:8000 in Winamp, maar die doet al een hele tijd niks meer.

Iemand enig idee?

Alvast bedankt

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
[topic=359203/1/25]

Is er niet meer, misschien komt de T-net radio nog een keer terug in de vakantie.

Even afwachten dus.

Verwijderd

Op zondag 27 januari 2002 00:13 schreef nl-firebug het volgende:
Misschien dat dit niet helemaal hier thuishoort, maar kan iemand mij vertellen of de T.net radio nog steeds draait? Ik kon vroeger dacht ik altijd luisteren op radio.tweakers.net:8000 in Winamp, maar die doet al een hele tijd niks meer.

Iemand enig idee?

Alvast bedankt
Beste Firebug ik heb overleg gehad direct na de feestdagen met systeembeheerder: Kees ik heb daarin voorgesteld dat wij bereid zijn en het ook leuk vinden om het bijvoorbeeld 1x in de 2 weken of 1x in de maand te doen...

Echter kon Kees mij vertellen dat ene "HappyFun" van dit forum mij voor was en dat hij het ging doen.
Ik heb er opzich geen problemen mee maar als er nu nog steeds niets is gebeurt tja..

Kijk ik zie het zo: Happyfun is een colega en ik geef em graag de kans maar laat 't em dan ook benutten

Ik weet niet hoe happyfun draait (heb nog nooit naar T.net radio geluisterd)...
Mocht het ooit nog zover komen dat live-FM voor tweakers gaat draaien zal het niet meer met 3 DJ's zijn maar met 2 rede is dat de 3e en de gast DJ geen goede verbinding hadden waardoor we luisteraars verloren daarbij werdt er (naar mij inzien teveel van 1 muzieksoort gedraait "Trance"
ik zal nu wel een beetje hypokriet overkomen maar ik vindt dat er dan duidelijke afspraken gemaakt moeten worden..)

Het zou leuk zijn als we het nog 1 a 2 kees zouden mogen doen maar als het niet kan dan kan het niet.

je kan geen eizer met handen breken.
Dus zouden jullie ooit nog willen dat wij als live-FM het zouden doen dan moet je iemand van de CREW mailen of een poll opennen oid dat wij nog 1 a 2 x het kunnen doen.

Daarbij komt niet dat als jullie een poll starten dat het dan ook gelijk mag nee ik vindt dat wij ook de toestemming van happyfun moeten hebben... dat daargelaten dat kunnen we altijd nog bespreken in een later stadium.

Met vriendelijke groet,
Jonathan Bay (Live-FM)

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Ik heb meneer HappyFan even geïcqd. :)

Het enigste wat ik ervan weet is dat wij (HappyFun) nog steeds wachten op de ADSL-verbinding die aangelegd zou worden. Deze is gesponsord door Cybercomm en hierdoor wordt het mogelijk om muziek op een hoge kwaliteit aan te bieden. Hier waren wat probleempjes mee omdat de meneer van Cybercomm die dit toe gezegd had ontslag had genomen. De verbinding gaat wel door maar het duurt allemaal wat langer. Ik zeg dit als zijnde FP-poster op HappyFun.nl. Meer info volgt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou ook wel in aanmerking willen komen, heb hier nl. een en ander aan apparatuur staan.

Ik heb wel een aantal ideetjes voor bv. samenwerking. Ik wil graag in alle redelijkheid overleggen.

Bij wie moet ik wezen?

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Op zondag 27 januari 2002 15:00 schreef nl-firebug het volgende:
Ik zou ook wel in aanmerking willen komen, heb hier nl. een en ander aan apparatuur staan.

Ik heb wel een aantal ideetjes voor bv. samenwerking. Ik wil graag in alle redelijkheid overleggen.

Bij wie moet ik wezen?
Jij bent heus niet de enige die wel eens wil draaien (hint! *D)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 27 januari 2002 15:07 schreef SONiCB00M het volgende:

[..]

Jij bent heus niet de enige die wel eens wil draaien (hint! *D)
Ik draai nu al vaak op internet, vandaar. Het zou voor mij makkelijk zijn om het via T.net te doen.

Maar goed, ik snap dat ik niet de enige gegadigde ben, daarom zei ik ook: ik wil graag in alle redelijkheid overleggen.

De vraag is dus alleen met wie...

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op zondag 27 januari 2002 14:09 schreef Heineken het volgende:
Ik heb meneer HappyFan even geïcqd. :)

Het enigste wat ik ervan weet is dat wij (HappyFun) nog steeds wachten op de ADSL-verbinding die aangelegd zou worden. Deze is gesponsord door Cybercomm en hierdoor wordt het mogelijk om muziek op een hoge kwaliteit aan te bieden. Hier waren wat probleempjes mee omdat de meneer van Cybercomm die dit toe gezegd had ontslag had genomen. De verbinding gaat wel door maar het duurt allemaal wat langer. Ik zeg dit als zijnde FP-poster op HappyFun.nl. Meer info volgt.
25ste is aansluiting geweest op het adres...
Dus wanneer wij het pakket binnenkrijgen[splitter] enzo is het mogelijk..echter weet ik niet of Tweakers het wil toelaten enzo..

der zijn zat mensen die willen draaien denk ik..
Echter is upload [veel] echt nodig want je CHELLO lijn red je het gewoon niet..

Defunctus Deo Juvente

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 27 januari 2002 18:07 schreef HappyFun het volgende:

[..]

Dus wanneer wij het pakket binnenkrijgen[splitter] enzo is het mogelijk..echter weet ik niet of Tweakers het wil toelaten enzo..

80 kBit lijkt me hoog genoeg...

Verwijderd

Op zondag 27 januari 2002 18:07 schreef HappyFun het volgende:

[..]

hehehe onze 1 gig genoeg :? :P
Pagina: 1