Op zondag 27 januari 2002 00:13 schreef nl-firebug het volgende:
Misschien dat dit niet helemaal hier thuishoort, maar kan iemand mij vertellen of de T.net radio nog steeds draait? Ik kon vroeger dacht ik altijd luisteren op radio.tweakers.net:8000 in Winamp, maar die doet al een hele tijd niks meer.
Iemand enig idee?
Alvast bedankt
Beste Firebug ik heb overleg gehad direct na de feestdagen met systeembeheerder: Kees ik heb daarin voorgesteld dat wij bereid zijn en het ook leuk vinden om het bijvoorbeeld 1x in de 2 weken of 1x in de maand te doen...
Echter kon Kees mij vertellen dat ene "HappyFun" van dit forum mij voor was en dat hij het ging doen.
Ik heb er opzich geen problemen mee maar als er nu nog steeds niets is gebeurt tja..
Kijk ik zie het zo: Happyfun is een colega en ik geef em graag de kans maar laat 't em dan ook benutten
Ik weet niet hoe happyfun draait (heb nog nooit naar T.net radio geluisterd)...
Mocht het ooit nog zover komen dat live-FM voor tweakers gaat draaien zal het niet meer met 3 DJ's zijn maar met 2 rede is dat de 3e en de gast DJ geen goede verbinding hadden waardoor we luisteraars verloren daarbij werdt er (naar mij inzien teveel van 1 muzieksoort gedraait "Trance"
ik zal nu wel een beetje hypokriet overkomen maar ik vindt dat er dan duidelijke afspraken gemaakt moeten worden..)
Het zou leuk zijn als we het nog 1 a 2 kees zouden mogen doen maar als het niet kan dan kan het niet.
je kan geen eizer met handen breken.
Dus zouden jullie ooit nog willen dat wij als live-FM het zouden doen dan moet je iemand van de CREW mailen of een poll opennen oid dat wij nog 1 a 2 x het kunnen doen.
Daarbij komt niet dat als jullie een poll starten dat het dan ook gelijk mag nee ik vindt dat wij ook de toestemming van happyfun moeten hebben... dat daargelaten dat kunnen we altijd nog bespreken in een later stadium.
Met vriendelijke groet,
Jonathan Bay (Live-FM)