[CM] Chieftec Stealth Mod

Pagina: 1
Acties:

• Baumans
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-08 17:05
Na een tijdje op dit forum rond gekeken te hebben, dacht ik laat ik mijn pc'tje ook maar eens modden.....

Ik ben nog lang niet klaar, maar mijn cd-rom spelers heb ik allemaal al 'omgebouwd' naar een 'Stealth mode'

Pics:

Zo ziet de kast er dus gesloten uit:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rbaumans/PcKlein.jpg

Work in progress:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rbaumans/WipKlein.JPG

Eindresultaat:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rbaumans/PcKlaarKlein.JPG

De Diskdrive heb ik er later nog uitgehaald. Ik gebruik dat ding toch bijna nooit. Het is wel de bedoeling dat ik de drive er ooit weer inzet, maar ik weet nog niet hoe ik hem ga plaatsen / modden zodat de drive mooi bij de rest past.

Tevens ben ik nu bezig met het maken van een baybus, voor mijn fans. De mogelijkheden van deze bus zijn: 12v/uit/7v in combinatie met dual leds. Zodra deze klaar is post ik wel weer nieuwe pics....

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
TSja die cd-roms zien er natuurlijk wel netjes afgewerkt uit >:) .. Erg mooie Case (maarjah ik heb hem zelf ook)....

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-08 21:49
nice ziet er mooi uit..

ik ben ok zoiets van plan met mijn kast.. ik heb dezelfde als jij alleen groter :)
moet alleen nog een nieuwe DVD kopen omdat ik geen la erin heb.

Bier, Whiskey en Metal!!

• Baumans
Achter het front zitten trouwens (zoals jullie waarschijnlijk al gezien hadden) twee CCFl's. EEn 10cm gee len een 10cm groen. Alleen is die groene opeens een stuk minder fel gaan branden. Hoe is dit mogelijk????

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-08 21:49
Op zondag 27 januari 2002 00:12 schreef Baumans het volgende:
Achter het front zitten trouwens (zoals jullie waarschijnlijk al gezien hadden) twee CCFl's. EEn 10cm gee len een 10cm groen. Alleen is die groene opeens een stuk minder fel gaan branden. Hoe is dit mogelijk????
das d8 ik al een paar keer langs gekomen met blauwe en rode CCFL's ik zou zeggen search eens op CCFL
kweet niet of er ook oplossingen voor stonden.

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Toen ik deze mod zag vroeg ik me direct af hoe je die cd-drives nu open maakt.
je kunt niet meer bij de eject button en eruit trekken is ook wat bruut. toch?

• Baumans
Op zondag 27 januari 2002 00:20 schreef Tha_Freeser het volgende:
Toen ik deze mod zag vroeg ik me direct af hoe je die cd-drives nu open maakt.
je kunt niet meer bij de eject button en eruit trekken is ook wat bruut. toch?
Daar is een hele simpele oplossing voor dit probleem.

Ik heb de orginele afdekplaatjes van de kast gebruikt voor de mod, en heb toen ik begon, van de te gebruiken afdekplaatjes netje met een mesje de pinnetjes van het plaatje afgesneden. Deze pinnetjes heb ik op het afdekplaatje gelijmd, zodanig dat als ik rechtsonder op het afdekplaatje klik de cdrom opengaat.

• BartNL
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 10:30
je kunt floppydrive frontje toch zo zwart spuiten? Loshalen van dat plastic gaat net zo eenvoudig als bij die CD drives en overspuiten is ook niet moeilijk ;)

• Baumans
Op zondag 27 januari 2002 00:24 schreef BartNL het volgende:
je kunt floppydrive frontje toch zo zwart spuiten? Loshalen van dat plastic gaat net zo eenvoudig als bij die CD drives en overspuiten is ook niet moeilijk ;)
Op de foto's is duidelijk te zien dat mijn hele case zilver is, en die kleur zilver is niet makkelijk om te spuiten.

Ik wil dus in ieder geval geen zwarte fdd

• BartNL
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~b.koekkoek/jpeg/Img_0703.jpg

op de foto zoiet het er minder uit dan dat het werkelijk is.

• Baumans
Op zondag 27 januari 2002 00:31 schreef BartNL het volgende:
[afbeelding]

op de foto zoiet het er minder uit dan dat het werkelijk is.
Mooie Kast

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10-2025
Op zondag 27 januari 2002 01:31 schreef Baumans het volgende:

[..]

Mooie Kast
= Lian Li pc60 :)

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-08 00:56

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

zeker erg relacco :) Ik zou het zelf ook wel wille maar heb een slot-in dvd en een hdd bracket dus dat gaat wat moeilijker helaas :(

dat van die ccfl hoor je wel vaker, hoe lang heb je ze dan? Ik heb er nl ook 2 10cm in zitte maar die doen het nog wel normaal na 2 weken. Ik vindt alleen dat ze (mijne) totaal niet vel zijn vergeleken bij anderen maarja...

I'm not as think as you stoned I am

• Baumans
Dat dat een Lian-Li :9~ is weet toch zo ongeveer iedere tweaker :?

• Baumans
Op zondag 27 januari 2002 02:09 schreef WooK het volgende:
zeker erg relacco :) Ik zou het zelf ook wel wille maar heb een slot-in dvd en een hdd bracket dus dat gaat wat moeilijker helaas :(

dat van die ccfl hoor je wel vaker, hoe lang heb je ze dan? Ik heb er nl ook 2 10cm in zitte maar die doen het nog wel normaal na 2 weken. Ik vindt alleen dat ze (mijne) totaal niet vel zijn vergeleken bij anderen maarja...
Ik heb ze nu ongeveer 4 a 5 weken en sinds een week geeft de groene minder licht.

• BartNL
@Baumans

is inderdaad mijn lian-li :) maar het ging om de gespoten frontjes van o.a. de floppy drive. Wanneer je voor spuitwerk wat tijd neemt en met veel dunne laagjes werkt ziet het er sowieso strak uit. Zilverkleur is m.i. dan niet moeilijker als zwart of alu zoals ikzelf dus gedaan heb.

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:14
Idee voor je diskette-Drive:

1.Spuit hem in de zelfde kleur!
2. Maak een klein deurtje voor de diskette.

• AMYC
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

AMYC

46851

Koele kast !!!

• Xiric
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Xiric

sMiLe

fette kast maar een vraag hoe krijg je nou je cd speler open ?? knopje zit er niet meer op

Smile !!!

Verwijderd

Op zondag 27 januari 2002 16:30 schreef Xiric het volgende:
fette kast maar een vraag hoe krijg je nou je cd speler open ?? knopje zit er niet meer op
my computer -> rechtermuisknop op cd drive -> eject :z

• Baumans
Op zondag 27 januari 2002 16:30 schreef Xiric het volgende:
Toch iets beter lezen. Staat ergens in dit topic uitgelegd hoe ik dit gedaan heb.
Pagina: 1