Toon posts:

Credit Card.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ernaar gezicht met de zoekfunctie maar kon het niet vinden (misschien verkeerde termen gebruikt?) dus als het al eerder gepost is en je weetfr link Give it to me please! :)

Maaru nu ff mijn vraag, ikke is nog geen 18 En op het internet moet je zoveel (vooral in amerika) met de creditcard bestellen, ik word er ziek van! :'(

Is er niet 1 of ander bedrijf die daar een oplossing voor bied?! dat je hun eerst betaald en dat zij dan dat product voor je regelen ofzo?!

Lijkt me niet dat ik de enige ben met dat probleem...

Bij Voorbaat dank :)

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Zijn er geen meerderjarigen (lees: ouders) in je omgeving die een creditcard hebben / voor jouw doeleinden willen aanschaffen? Lijkt me veiliger dan een wildvreemde iets voor je laten bestellen. En aankopen met een creditcard zijn verzekerd en je bent beschermd tegen fraude, best goede argumenten om een bekende het voor je te laten regelen.
Ik wil het ook wel voor je bestellen als je een flinke provisie en vooraf betaalt natuurlijk ;)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Topicstarter
Nee helaas niet :'(
Me ouders zijn er zo bang voor..
En ik dacht er zal vast wel een bedrijfje zijn die dit gat in de markt hebben ontdekt :).

(maar misschien kunne we wel praten over die provisie :))

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

probeer de Ego van de Postbank eens. Dit heeft geloof ik zeer lage instap eisen.

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

ik heb er ooit over gedacht iets dergelijks van de grond te trekken maar daarmee haal je je erg veel werk op de hals en ik vraag me af of er veel klanten zijn die hier gebruik van zullen maken (want het kost wel wat en je bent dus duurder uit !)

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 23:13
paypal oid mischien een oplossing?

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Nee Paypal is slechts een bemiddelingsinstantie tussen de leverancier en jou. Je betaalt Paypal met je creditcard en zij zorgen ervoor dat de leverancier zijn geld krijgt en jij je product.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 23:13
Op zondag 27 januari 2002 16:33 schreef haas het volgende:
Nee Paypal is slechts een bemiddelingsinstantie tussen de leverancier en jou. Je betaalt Paypal met je creditcard en zij zorgen ervoor dat de leverancier zijn geld krijgt en jij je product.
Maar dan heb je sowieso 100% zekerheid dat het veilig is...

mischien zijn je ouders dan wel over te halen om een CC aan te schaffen :P

• xtra
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-08 11:30
Op zondag 27 januari 2002 12:19 schreef HGM het volgende:
probeer de Ego van de Postbank eens. Dit heeft geloof ik zeer lage instap eisen.
Het was even zoeken maar ook daar moet je 18+ voor zijn.

• pep_82
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-07 17:17
Wat zijn eigenlijk de eisen om een credit card aan te schaffen?

-18+?
-Hoeveel saldo?
-Borg?

• xtra
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-08 11:30
Op zondag 27 januari 2002 22:45 schreef pep_82 het volgende:
Wat zijn eigenlijk de eisen om een credit card aan te schaffen?

-18+?
-Hoeveel saldo?
-Borg?
18+ (blijkbaar overal zo'n beetje.)
Vast inkomen met een bepaald minimum. Voor American Express is het zo'n 60.000 gulden per jaar en voor Visa 36.000 geloof ik. (Beetje ouderwets maar het is lang geleden dat ik heb gekeken.)
Je bestedingslimiet hangt meestal af van je inkomen. Bij veel studentenrekeningen kun je een credit card krijgen met een lage bestedingslimiet. Bij de wat 'luxere kaarten' heb je al snel een limiet van zo'n 10.000 euro.

En een borg heb ik nooit iets van gezien.

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

pssst...

neem een mobiliteitspas van de anwb...

eisen.. in iedergeval NIET saldo afhankelijk !
misschien wel 18+ ?!?

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Pagina: 1