Toon posts:

Game Hooligans Back Up

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik wil graag van een spel een back up maken, namelijk van "Hooligans the Game". Nouja de hele inhoud van de cd in een mapje gepleurt en deze op cd gebrand. Doe ik deze erin begint hij toch te zeuren over de orginele cd..

Weet iemand hoe ik dit kan veranderen zodat hij het gewoon doet?!?!
Clone cd wou ook niet lukken...

B.v.D.

Verwijderd

Op zaterdag 26 januari 2002 23:40 schreef Madness het volgende:
Hallo ik wil graag van een spel een back up maken, namelijk van "Hooligans the Game". Nouja de hele inhoud van de cd in een mapje gepleurt en deze op cd gebrand. Doe ik deze erin begint hij toch te zeuren over de orginele cd..

B.v.D.
tja , enigste manier is denk ik een crack , en dat mag je hier N I E T vragen...

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-01 20:14

megamuch

Tring Tring!

slotje :)

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 26 januari 2002 23:42 schreef arko19 het volgende:

[..]

tja , enigste manier is denk ik een crack , en dat mag je hier N I E T vragen...
Ja ik weet dat dit hier niet mag, ik was alleen benieuwd of nog meer gebruikers van dit spel zo n probleem hebben en hoe hun/zij dat hebben opgelost.

En dan niet doormiddel van "illigale" sites.

Verwijderd

Op zaterdag 26 januari 2002 23:50 schreef Madness het volgende:

[..]

Ja ik weet dat dit hier niet mag, ik was alleen benieuwd of nog meer gebruikers van dit spel zo n probleem hebben en hoe hun/zij dat hebben opgelost.

En dan niet doormiddel van "illigale" sites.
mij is het nog nooit gelukt om een gebrand spel die beveiligt is aan de praat te krijgen zonder crack :{

Verwijderd

Topicstarter
Ja maarja ben ik toch benieuwd hoe die mensen die cracks maken?!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-02 22:01
Op zaterdag 26 januari 2002 23:53 schreef Madness het volgende:
moet je aan die mensen vragen, en die zullen het jou niet gaan uitleggen...

dus: slotje ;)

Verwijderd

Op zaterdag 26 januari 2002 23:53 schreef Madness het volgende:
je lult jezelf vast :{

maar goed , ik download ze

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Misschien dat je wat aan de instellingen van CloneCD moet veranderen. Bovendien zou je beter 'on the fly' kunnen branden, dan brandt 'ie de 'fouten' mee. Of probeer wat andere brandprogramma's (als je genoeg cd's hebt). Waar CloneCD nog wel eens faalt wil WinOnCD bijvoorbeeld wel eens helpen. En vice versa trouwens.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-01 22:47

Vidra

Vragen?

He Madness...

Ik zou je graag willen helpen, maar in je profiel staat niets van ICQ, MSN of EMAIL, dus dan wordt het een beetje moeilijk you know.... ;)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Verwijderd

Topicstarter
thx ik kom er wel uit hoop ik..

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-01 22:47

Vidra

Vragen?

Op zondag 27 januari 2002 00:21 schreef Madness het volgende:
thx ik kom er wel uit hoop ik..
Vindt ik best...mocht je nog iets nodig hebben, van een file-tje ;) ofzo let me know..... :P

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Op zaterdag 26 januari 2002 23:40 schreef Madness het volgende:

B.v.D.
Dit mag niet. Ik vind het soms gewoon schrijnend dat er mensen zijn die ISO's weten te downloaden, maar dan geen idee hebben hoe ze aan een no-cd crack moeten komen... |:(

Gebruik eens een zoekmachine.

En verder mag dit hier gewoon niet, backuppen is heel strikt genomen wel legaal, maar omdat het in de praktijk toch nooit zuivere koffie is, is het verboden om topics over dit soort dingen te openen.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:53

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Captain Pervert said it all.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.