Voodoo 3 3000 tv out en monitor probleempje

Pagina: 1
Acties:

• Icheb
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-08 13:24
Ik heb sinds vandaag eindelijk de tv out aan de praat gekregen dmv het signaal via het gele tulp stekkertje naar een videorecorder te leiden (> scartstekker (zit niet op tv).
Maar als ik Pal BDGHI nou aanzet gaat mijn monitor in standby, mijn bedoeling was eigenlijk naar de monitor en naar de tv een werkend signaal te sturen zodat ze het alletwee zouden doen, want een config doen met een kleine tv is vrij vervelend.

Is hier een oplossing voor(, de videorecorder is alleen Pal).

Bij voorbaat dank

sebsoft.nl

Verwijderd

Het geval dat jij hebt komt heel veel voor en dat ligt vaak aan de videokaartdrivers of aan de tool die je gebruikt.
Als dat niet werkt, valt er niet veel aan te doen. 8-)

• Poecillia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-06 17:29
In de software van de videokaart zit een optie om zowel de TV als de monitor gelijktijdig aan te sturen. Welke driver heb je?

Verwijderd

/me is icheb achter zijn vaders comp...

ik heb de standaard voodoo 3 3000 drivers van de officiele site gehaald, ze zijn wel al vrij oud, 16-8-2000 als ik me niet vergis (kan er een dagje naastzitten).
Zijn hier dan ook onofficiele drivers van ?

Icheb

• Barreljan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 15:52

Barreljan

...Zoom-Zoom...

ik heb ook zo'n eentje gehad en op de zelfde manier aangesloten. Wil je beide beelden zet eerst je v3 op tvout en dan rebooten, werkte bij mij. Alleen heb je de restricties van je TV, 800x600 dus.

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

• libralion
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-05-2005
Ja de oplossing is te vinden op de volgende site:
http://www.tusoft.de/html/hw_voodoodual.htm
Hier kun je een programmaatje downloaden, dat je registry aanpast, zodat je tegelijk op je tv en je pc beeld hebt. Succes!
Trouwens heb jij goed beeld op je tv? Want ik las, dat jij ook de verbinding hebt tussen je tv en dan naar je videorecorder en dan naar je pc. Wat voor kabel heb je dan tussen je videorecorder en je pc? Ik heb namelijk een sneeuwbeeld en ik weet nei hoe dat op te lossen.
Op zaterdag 26 januari 2002 23:36 schreef Icheb het volgende:
Ik heb sinds vandaag eindelijk de tv out aan de praat gekregen dmv het signaal via het gele tulp stekkertje naar een videorecorder te leiden (> scartstekker (zit niet op tv).
Maar als ik Pal BDGHI nou aanzet gaat mijn monitor in standby, mijn bedoeling was eigenlijk naar de monitor en naar de tv een werkend signaal te sturen zodat ze het alletwee zouden doen, want een config doen met een kleine tv is vrij vervelend.

Is hier een oplossing voor(, de videorecorder is alleen Pal).

Bij voorbaat dank

The real power behind whatever success I have now was something I found within myself -- something that's in all of us, I think, a little piece of God just waiting to be discovered. Tina Turner

Verwijderd

Op vrijdag 15 februari 2002 09:46 schreef libralion het volgende:
Ja de oplossing is te vinden op de volgende site:
http://www.tusoft.de/html/hw_voodoodual.htm
Hier kun je een programmaatje downloaden, dat je registry aanpast, zodat je tegelijk op je tv en je pc beeld hebt. Succes!
Trouwens heb jij goed beeld op je tv? Want ik las, dat jij ook de verbinding hebt tussen je tv en dan naar je videorecorder en dan naar je pc. Wat voor kabel heb je dan tussen je videorecorder en je pc? Ik heb namelijk een sneeuwbeeld en ik weet nei hoe dat op te lossen.
/me is Icheb

Het spijt me dat ik weer ouwe koeien uit de sloot ga halen, maar ik hoop dat dit nog enigsinds je kan helpen...

Ik heb een gele tulp aangesloten tussen mijn tvout en een scartstekker ingang op mijn videorecorder (hetzelfde ongeveer voor geluid... door gebrek aan kabels alleen mono atm, al is het een sterio stekker), maar alles werkt(e) prima...

Totdat ik een paar dagen geleden moest formatteren om mijn systeem weer aan de praat te krijgen (na 3 jaar was hij nu echt in de soep gelopen, hatelijk dank spyware).

Maar nu in XP herkent hij wel dat het gaat om een Videokaart met TV out, maar ik kan hem nergens aanzetten....

Trouwens bedankt voor je duitse link, met wat moeite ben ik het nu aan het proberen (aangezien ik geen letter duits spreek/lees/schrijf :P)
Pagina: 1