De methode die ik het meest gebruik om te zoeken op GoT is middels dit javascript (afgekeken van Google). Deze heb ik onder een knop in m'n 'Links balk'. Als je wat tekst selecteert op GoT (of een willekeurige webpage) en op de knop drukt, zoekt ie op de geselecteerde tekst. Als je geen tekst selecteert kun je zelf wat intypen. Erg handig al zeg ik het zelf. 
Deze versie werkt trouwens alleen bij IE. Misschien dat een modje bovenstaande code ff in HTML kan zetten zodat iedereen de link rechtstreeks naar z'n 'Links balk' kan slepen?
[edit2]
React versie zie onder.
code:
1
| <A href="javascript:q=document.selection.createRange().text;if(q=='')void(q=prompt('Vul%20je%20tekst%20in%20om%20te%20zoeken%20op%20GoT.%20Je%20kunt%20ook%20tekst%20highlighten%20voor%20je%20op%20dit%20knoppie%20drukt.',''));if(q)location.href='http://gathering.tweakers.net/forum/find(q)">GoT Search</A> |
Deze versie werkt trouwens alleen bij IE. Misschien dat een modje bovenstaande code ff in HTML kan zetten zodat iedereen de link rechtstreeks naar z'n 'Links balk' kan slepen?
edit:
En de layout niet meer zo verneukt wordt
En de layout niet meer zo verneukt wordt
[edit2]
React versie zie onder.
"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)