Ik heb vandaag me nieuwe mobo binnen gekregen en ik direct installeren die bende. Maar iig kom ik er nu niet helemaal meer uit. Ik heb dus dat bovenstaande mobo-tje , een GF3 Ti-200 Pure(asus), een AMD athlon XP 1800+ en #com netwerk kaart , een Trust 2000P geluidsset Twister 56 K modem. Maar iig loopt hij nu regelmatig vast als ik hem in bios op 133 Mhz FSB zet. Alles voor de rest op auto. Er staat bij het opstarten ook wel AMD 1800+ XP , maar in Windows XP loopt ie regelmatig vast. Dit snap ik dus niet , want als ik de FSB op 100 zet doet ie het wel. Ik heb al van alles geprobeerd , zo ook de multiplier automatisch instellen , agp apeture size veranderen , cas 2,5 ipv cas 2 etc etc. Maar nu moet ik denk ik bios updaten , maar ik heb op de site van msi de bios update gedownt voor de K7T Pro2 , maar als ik hem wil updaten geeft hij aan dat de update niet overheen komt met het versienummer van het mobo-tje. Dit vind ik al helemaal vreemd. Kan iemand me hiermee helpen /cq de juiste bios update vinden?
Raku