Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
zozo.. hoe werkt zoiets ?
Moet je het wel met de hand configgen ? Zit er niks in de manual bij ?
Moet je het wel met de hand configgen ? Zit er niks in de manual bij ?
je hebt daar een speciaal prgramma voor maar pas op want ik dat het je vies gaat tegen vallen qua snelheid.
specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
Het gaat mij juist om het installeren onder xp.
Ik gebruik het kabeltje al een jaar naar volle tevredenheid namelijk, het is mischien niet echt snel maar voor Internet delen met een laptop is het ideaal en lekker goedkoop...
Ik gebruik het kabeltje al een jaar naar volle tevredenheid namelijk, het is mischien niet echt snel maar voor Internet delen met een laptop is het ideaal en lekker goedkoop...
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Verwijderd
Ik zou hetzelfde willen doen, laptop met XP en desktop met 98, laat me eens weten of het gelukt is aub.
Zou ik problemen hebben als ik dit met mijn notebook wil doen op meerdere pc's, waarvan 1 met adsl, 1 met idsn en anders gewoon voor gamen.
Ik heb dus een nieuwe notebook en zou de ene maal met mijn pc thuis willen een netwerk maken, en zo ook op kot, ...
Geeft dit geen problemen voor de netwerkinstellingen??
Wat zou in mijn geval de beste oplossing zijn??
Niet alle pc's hebben een netwerkkaart, ofwel wordt die gebruikt voor adsl, daarom dacht ik dus aan een usb-netwerk!
Zou ik problemen hebben als ik dit met mijn notebook wil doen op meerdere pc's, waarvan 1 met adsl, 1 met idsn en anders gewoon voor gamen.
Ik heb dus een nieuwe notebook en zou de ene maal met mijn pc thuis willen een netwerk maken, en zo ook op kot, ...
Geeft dit geen problemen voor de netwerkinstellingen??
Wat zou in mijn geval de beste oplossing zijn??
Niet alle pc's hebben een netwerkkaart, ofwel wordt die gebruikt voor adsl, daarom dacht ik dus aan een usb-netwerk!
Verwijderd
bij mij werkte het als een trein bel eens die helpdesk
heb ik namelijk ook gedaan ze hadden iets uitgelegd
en toen werkte het
ip adressen instellen enzo
en klaar
heb ik namelijk ook gedaan ze hadden iets uitgelegd
en toen werkte het
ip adressen instellen enzo
en klaar
Pagina: 1