Goed, ik heb twee problemen en één vraag:
Ik heb net XP geinstalleerd en vind het geweldig dat alle drivers worden geinstalleerd, maar de volgende twee apparaten (???) als nog niet goed werkend staan, als ik bij 'nieuwe hardware' kijk:
PCI Simple Communicationscontroller
en
Multimediacontroller
Wie zijn dit???
En, waar vind ik de juiste drivers? Niet op de cd's die ik zelf al had, maar nu niet heb hoeven gebruiken omdat XP alles al heeft geinstalleerd. Wel heb ik het geprobeerd natuurlijk, maar de zoektocht heeft niets opgeleverd.
De vraag die ik heb, misschien heeft het er nl mee te maken:
Ik heb ook zo'n Real Magic Hollywood kaartje. Heeft XP deze nu ook geistalleerd of niet??? Dit is mij dus niet geheel duidelijk. Ik heb wel de laatste driver en application gedownload, maar installeren daarvan lukt me weer niet. Zie niet echt een install programmaatje ofzo?
Kan iemand mij het licht laten zien??
Ik heb net XP geinstalleerd en vind het geweldig dat alle drivers worden geinstalleerd, maar de volgende twee apparaten (???) als nog niet goed werkend staan, als ik bij 'nieuwe hardware' kijk:
PCI Simple Communicationscontroller
Multimediacontroller
Wie zijn dit???
De vraag die ik heb, misschien heeft het er nl mee te maken:
Ik heb ook zo'n Real Magic Hollywood kaartje. Heeft XP deze nu ook geistalleerd of niet??? Dit is mij dus niet geheel duidelijk. Ik heb wel de laatste driver en application gedownload, maar installeren daarvan lukt me weer niet. Zie niet echt een install programmaatje ofzo?
Kan iemand mij het licht laten zien??