Toon posts:

o.a.:PCI Simple Communication controller

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goed, ik heb twee problemen en één vraag:

Ik heb net XP geinstalleerd en vind het geweldig dat alle drivers worden geinstalleerd, maar de volgende twee apparaten (???) als nog niet goed werkend staan, als ik bij 'nieuwe hardware' kijk:

PCI Simple Communicationscontroller :? en
Multimediacontroller :?

Wie zijn dit??? :? :? En, waar vind ik de juiste drivers? Niet op de cd's die ik zelf al had, maar nu niet heb hoeven gebruiken omdat XP alles al heeft geinstalleerd. Wel heb ik het geprobeerd natuurlijk, maar de zoektocht heeft niets opgeleverd.

De vraag die ik heb, misschien heeft het er nl mee te maken:
Ik heb ook zo'n Real Magic Hollywood kaartje. Heeft XP deze nu ook geistalleerd of niet??? Dit is mij dus niet geheel duidelijk. Ik heb wel de laatste driver en application gedownload, maar installeren daarvan lukt me weer niet. Zie niet echt een install programmaatje ofzo?

Kan iemand mij het licht laten zien?? *D

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Die SCC is je modem, ik had echt precies hetzelfde (bij een E-tech modem), haalde de XP drivers van www.e-tech.nu en die SCC werd mijn modem en deed het prima !!!
Die tweede weet ik niet, dat onbekende apparaat zou best wel eens dat hollywood ding kunnen zijn, XP drivers zoeken dus :D

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

Topicstarter
Ahh, het zou kunnen, nu snap ik dan ook (als het inderdaad het modem is..) waarom ik van de niet werkende PCI SCC geen last had: ik heb nu internet via de kabel :)
maar toen ik dus eerder naar drivers aan het zoeken was deed de modem (DE vind ik nog steeds raar in mn oren klinken, maar goed) hij het inderdaad niet.

In ieder geval bedankt, ik zal het eens gaan uitzoeken :)