Toon posts:

CHECK! Virtua Striker 3 voor de GameCube

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Pro Evolution Soccer belooft natuurlijk ook wat, maar dit ziet er ook strak uit. Ik denk dat ik binnenkort maar eens een Gamecube koop. Als het speelt zoals het eruit ziet en wat ik gewend ben van Virtua Striker op de Arcade dan wordt dit echt :9~!!

Afbeeldingslocatie: http://gamespot.com/gamespot/images/2001/spaceworld2001/virtua/striker_screen002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gamespot.com/gamespot/images/screenshots/vgnews/052901/virtuastriker3/vstriker3_screen004.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gamespot.com/gamespot/images/2001/vgnews/101101/tgs/virtuastriker3/vs3_tgs_screen033.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gamespot.com/gamespot/images/2001/gamecube/spaceworld2001/virtuastriker3/virtuastrike3_screen004.jpg

8-)

FIFA kan hier dus nooit tegenop als dit spel ook nog een vette gameplay heeft ;)

Verwijderd

die textures op de hoofden zijn nogal wazig :{
(eng zonder duidelijke ogen)

Verwijderd

ik vind het wel kewl B-)

Verwijderd

Ik heb Virtua Striker 2 ofzow op de dc en dat vond ik nix aan, camera stond veels te dichtbij, ik had helemaal geen ene overzicht :{

Maar ik verheug me daarentegen wel op Smash Soccer of iets dergelijks, die is ook van sega :9~

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 26 januari 2002 23:01 schreef LaptopDude het volgende:
Ik heb Virtua Striker 2 ofzow op de dc en dat vond ik nix aan, camera stond veels te dichtbij, ik had helemaal geen ene overzicht :{

Maar ik verheug me daarentegen wel op Smash Soccer of iets dergelijks, die is ook van sega :9~
Hmm.. ik vond deel 2 wel ok, maar dat komt misschien ook omdat ik de arcade versie (met een projectiescherm) gespeeld heb :)

De camerastand was idd wat dichtbij, maar het speelde wel lekker.

Als ik de screenshots mag geloven dan is de standaard camera-afstand bij dit spel dezelfde als bij ISS Pro en FIFA. En met de animaties zit het volgens mij ook wel goed, Virtua Striker heeft namelijk een naam hoog te houden. :Y)

Het boeit me niet of het beeld scherp is of dat de namen van de spelers kloppen, zolang het speelt als een arcadespel met veel actie en een hoge moeilijkheidsgraad.. dan ben ik meer dan tevreden :)

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

^^0nMe

Got Babana's?

Virtua Striker 2 had ik ook gespeeld op de DC, vond het echt bagger, je kon niet echt veel meer behalve lopen pasen schieten, je kon volgens mij niet eens rennen. Iig miste ik de mogelijkheden zoals in ISS. Pro Evolution Soccer vind ik trouwens ook tegenvallen op de PS2, na het spelen van Winning Eleven 5 en Jikkyou world league soccer verwachtte ik veel meer. Vooral JWLC vind ik heel erg goed, beste graphics die ik tot nu toe gezien heb van een soccergame, daarbij vergeleken zijn de screens van Virtua Striker 3 echt niks, maar vooral de gameplay is errug goed.
Graphics zeggen niks, als Virtua Striker 3 net als zijn voorgangers alleen maar mooie graphics heeft, met (te) weinig verbeteringen aan de gameplay, dan wordt het dus niks.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-01 17:46
Wel komisch dat sega nu spellen voor andere voor console's van vroegere concurrentie maakt :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 27 januari 2002 01:31 schreef Un4GiveN het volgende:
Wel komisch dat sega nu spellen voor andere voor console's van vroegere concurrentie maakt :)
Sonic wordt volgens mij ook nog uitgebracht voor de Game Cube :)

Sega is slim bezig, hun sterke punt is het maken van spellen en met de eigen consoles waren ze toch nooit #1. Sega is begonnen op de Arcade en dat is aan veel van hun spellen te merken. Hun spellen hebben net als de spellen van Rare, Nintendo en Konami net even wat meer diepgang dan de meeste spellen van nu. :)

Virtua Striker 3 ziet er i.i.g. uit als een spel wat ik zeker ga kopen :9

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

ISS komt ook voor de GC uit. Dat lijkt me qua gameplay 10 keer beter.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• M@NIC
  • Laatst online: 26-01 11:29
Beathoven, sinds wanneer hou jij van spellen :? :P

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 27 januari 2002 16:49 schreef Manic het volgende:
Beathoven, sinds wanneer hou jij van spellen :? :P
Sinds 1988 :)

• M@NIC
  • Laatst online: 26-01 11:29
Wanneer kwam Prins of Persia uit? En euh die eeuh gasten met die parasuitejes (??) :?

Was toch al eerder ?
Pagina: 1