Toon posts:

logitech draadloos toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb sinds twee jaar een logitech draadloos toetsenbord en muis, en ik heb dit probleem al vaker gehad, maar ik wil het nu eens een keer opgelost hebben ...

soms is het probleem ? nou soms dan pakt hij toetsen niet en dan typ je later een toets in en dan krijg je die zo vaak te zien als het aantal letters dat ie net gemist heeft, of soms gaat ie dan gewoon weer verder, dat is echt hardstikke vervelend ...

aan de batterijen ligt het niet, die heb ik vervangen, heeft iemand dit probleem al eerder gehad en misschien een oplossing ?

en je wil niet weten hoe lang ik over dit stukje getypt heb !

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Hoe lang heb je erover getypt?

nee, heb je de muis en toetsenbord al een keer gereconfigureerd? dat wil nog wel eens helpen.

Verwijderd

Topicstarter
5 minuten ofzo :r

ik heb dit al eerder gehad, daarna heb ik de pc nog meerdere malen opnieuwe geinstalleerd en soms komt het terug soms niet ...
ik heb het kanaal al veranderd maar dat werkt ook niet ...

Verwijderd

die van mij is ook al 2 jaar..

Hebbik ook wel eens, ligt aan de ontvanger unit.
Deze willen nowel eens niet in een goede lijn liggen waardoor ineens storing optreedt. Ik heb het soms als ik inlog, dan moet ik rebooten..

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gereboot al, maar dat werkt ook niet ...
je hebt op zon ding vijf jaar garantie, heeft het zin om terug te gaan ?
wat zo kut is is dat ze zeggen dat je dat ontvang kasje niet zo dicht bij de boxen/monitor mag zetten, dan staat het zowiezo wat verder weg (dat zou nix uit moeten maken) ...

Verwijderd

Heb ik ook wel eens. In ieder geval is het van belang dat je zeker weet dat de batterijen nog goed genoeg zijn.

Heb je de muis en toetsenbord beiden op een eigen kanaal?

Verder wil een draadloze huistelefoon ook nog wel eens storen, als je de ontvanger er te dicht bij in de buurt hebt staan.

Als geen van deze dingen helpen, dan weet ik het ook niet meer. :'(

Verwijderd

Topicstarter
de beide apparaten zitten op een ander kanaal, de ontvanger van de telefoon staat er zes meter vandaan, maar is dit een probleem waarmee ik terug kan gaan naar de dealer ?
je hebt namelijk 5 jaar garantie op zon ding ...

nu bijvoorbeeld heb ik er geen last meer, maar het kan net zo goed nu weer terugkomen ...

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zaterdag 26 januari 2002 23:32 schreef MinardiFan het volgende:
de beide apparaten zitten op een ander kanaal, de ontvanger van de telefoon staat er zes meter vandaan, maar is dit een probleem waarmee ik terug kan gaan naar de dealer ?
je hebt namelijk 5 jaar garantie op zon ding ...

nu bijvoorbeeld heb ik er geen last meer, maar het kan net zo goed nu weer terugkomen ...
Op zich wel natuurlijk, maar aangezien het een bekend probleem is bij gebruikers weet ik niet zeker of Logitech er al iets op heeft gevonden.

Verwijderd

Topicstarter
ik probeer het binnenkort eens, dan laat ik jullie de uitkomst weten, hebben jullie misschien ook wat aan !

Verwijderd

Heb ik ook heel vaak en sinds ik mijn rechter luidspreker (voor de mensen die dit lezen links) niet meer tussen mn toetsenbord en mijn ontvanger heb staan gaat het goed. Ik heb ook 2 gsm's op dezelfde tafel liggen, mar die storen niet. Ik denbk dat het magnetische veldje van de box het signaal vervormde
Pagina: 1