hiero
tis een hightec fantasy mod, het principe is simpel:
2 team (bv. rood & blauw) hebben een basis waar ze respawnen,
tussen die basissen zit een klein complex met een artifact,
als een speler die aanraakt, gaat het schijnen in de kleur van een speler,
is het artifact voor een bepaalde tijd in een teams bezit, begint de Zen'Devol, als dan een vijandelijke teammember doodgaat respawned hij niet,
er zit een verhaal achter maar dat moet je maar zelf lezen, leveldesign is errug mooi:

en ze hebben programmers nodig (o.a. voor botsupport)
ik heb al in P&W gevraagt maar die lite mod daar deed er een slotje op, omdat ik maar ff naar jobline moest gaan
voor een mod zeker? tis hobby werk, verdient niks volgens mij, je moet het leuk vinden
maarja
(sorry voor het verneuken van de layout, ik weet niet hoe je een thumbnail maakt)
en gooi hier please geen slotje op

tis een hightec fantasy mod, het principe is simpel:
2 team (bv. rood & blauw) hebben een basis waar ze respawnen,
tussen die basissen zit een klein complex met een artifact,
als een speler die aanraakt, gaat het schijnen in de kleur van een speler,
is het artifact voor een bepaalde tijd in een teams bezit, begint de Zen'Devol, als dan een vijandelijke teammember doodgaat respawned hij niet,
er zit een verhaal achter maar dat moet je maar zelf lezen, leveldesign is errug mooi:

en ze hebben programmers nodig (o.a. voor botsupport)
ik heb al in P&W gevraagt maar die lite mod daar deed er een slotje op, omdat ik maar ff naar jobline moest gaan
voor een mod zeker? tis hobby werk, verdient niks volgens mij, je moet het leuk vinden
maarja
(sorry voor het verneuken van de layout, ik weet niet hoe je een thumbnail maakt)
en gooi hier please geen slotje op