Om nu maar gelijk van dat AMD vs INTEL gedoen af te zijn heb ik maar ff een mooie vote gemaakt 
Stem nu
(ik ben benieuwd)
Stem nu
(ik ben benieuwd)
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"
Verwijderd
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
misschien??Op zaterdag 26 januari 2002 21:37 schreef Bobbert het volgende:
Beetje onzinnig misschien, komt (ik heb de poll niet gezien)toch wel amd uit, en voorral hier op got.....
"Het leven is een mooie gelegenheid om meisjes te ontmoeten"
Verwijderd
gelul, wij leveren veel duron systeempjes aan bedrijven, ideaal als typmiep pctje.AMD is voor tweakers dus niet voor bedrijven.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Ga ik doen:) (en een microsoft vs linux poll)Op zaterdag 26 januari 2002 21:37 schreef matthijz18 het volgende:
Ja moest je nu echt een poll hierover neer zetten
Pentium is voor bedrijven en mensen die een hele stabiele pc willen en dus niet willen overclocken.
AMD is voor tweakers dus niet voor bedrijven.
Dus ik durf haast wel te wedden dat AMD in deze poll gaat winnen maar je moet er dan eigenlijk ook een zetten op b.v www.dell.com of www.compaq.com daar zul je hele andere resultaten zien.
Hij staat er nu tussenOp zaterdag 26 januari 2002 21:40 schreef chucky666 het volgende:
waaron staat de cyrix er niet tussen
Misschien word het dan wat lolliger jaOp zaterdag 26 januari 2002 21:44 schreef speed24 het volgende:
Haha, nadat (of voordat?) ik op AMD stemde kreeg ik een reclame van de XBOX ... LOL
Ohja... dit lijkt me trouwens een geschikt topic voor de huiskamer
oke, zeker weten danOp zaterdag 26 januari 2002 21:37 schreef GaMbiNo het volgende:
[..]
misschien??![]()
"Het leven is een mooie gelegenheid om meisjes te ontmoeten"
Verwijderd
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dit topic is gesloten.
![]()