Toon posts:

WMA op cd branden??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heb nou een paar cd's gekocht ne wil hiervan een ultimate colection bouwen zeg maar maar nou heb ik de beste nummers me Windows Media Player 7 op me pc gezet alleen nou wil nero ze niet branden (je denk geen probleem haal ze van de cd met nero ofzo)

ik heb de cd's uitgeleend aan kennis uit groningen (ik woon in noord brabant)

is hier geen oplossing voor

(kheb nero)

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

je kan ze ook ff converteren met WinAMP, maar waarom eerst WMA ervan maken :? de kwaliteit wordt er alleen maar slechter op

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Uh omzetten naar mp3 :?

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Ik heb zelf erg lopen kloten met het omzetten.... kheb nu der perfecte oplossing (ook hier op got gevonden dus search zou zeker uitkomst bieden, maar om jou toch ff snel te helpen)

Download 'TuneSpark'

daarmee kun je supersnel en op goeie kwaliteit wma omzetten naar wav of mp3, en die zijn simpel te branden, suc :)

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-08 18:48

-Stef-

Slainthe!

WMA plugin voor Nero downen.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ook en mp3player die alleen mar mp3 eet nou weet ik dat een 64kbsec WMA beter is dan een 64kbsec MP3 kan ik dan een WMA neit overzetten naar MP3 groote bestand zelfde laten en is dan de kwaliteit niet beter als gewoon rippen en gelijk MP3 van maken

of zit ik nou te kwatsen :?

Verwijderd

Topicstarter
waar de neuk vind ik tunespark ???
morphues kazaa en download.com kunnen nix vinden

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op zaterdag 26 januari 2002 21:38 schreef PlaceR het volgende:
ik heb ook en mp3player die alleen mar mp3 eet nou weet ik dat een 64kbsec WMA beter is dan een 64kbsec MP3 kan ik dan een WMA neit overzetten naar MP3 groote bestand zelfde laten en is dan de kwaliteit niet beter als gewoon rippen en gelijk MP3 van maken

hmm volgens mij klopt je zinsopbouw niet helemaal kom de nml geen wijs uit, als je zelf iets ript zou ik altijd mp3 192 rippen, das gewoon goed en simpel -> klaar.

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op zaterdag 26 januari 2002 21:41 schreef PlaceR het volgende:
waar de neuk vind ik tunespark ???
morphues kazaa en download.com kunnen nix vinden
Nooit gehoort van een zoekmachine?

naja website van het bedrijf is: http://www.papayatech.com/

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Hier:
Resultaten 1 - 10 van circa 3,180. Zoekbewerking duurde 0.05 seconden

Verwijderd

Topicstarter
mijn mp3 speler is mar 32 mb en der kan mar 32 mb bij (oke ding was maar een mijer (ja nlg) mar die extra 32mb smart media zooi heb ik geen geld voor (krijg godvers 3 euro uur HOIHOI)

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Op zaterdag 26 januari 2002 21:44 schreef PlaceR het volgende:
mijn mp3 speler is mar 32 mb en der kan mar 32 mb bij (oke ding was maar een mijer (ja nlg) mar die extra 32mb smart media zooi heb ik geen geld voor (krijg godvers 3 euro uur HOIHOI)
Heb je gezopen of ben je gewoon een randdebiel? :?

Verwijderd

Om nog ff wat duiten in t zakje te doen:
Naast mp3 bestaan er o.a. deze formaten:
-mp3pro
-wma
-ogg vorbis

alle drie zijn ze beter van kwaliteit bij dezelfde bitrate als mp3. Alleen is t wma-formaat zwaar onder licensieshit van microsoft. Het aantal programmaatjes enzo dat je ervoor zal vinden is dan ook behoorlijk bepertk, omdat ze er of flink voor moeten dokken, of het illegaal moeten maken. Mp3pro is ook wel goed, maar ook gelicenceerd.

Ogg vorbis daarentegen is opensource, iedereen kan er dus aan bouwen, en iedereen mag het formaat in zijn programma gebruiken. Zelf neem ik dus voortaan mijn cd's in ogg vorbis op. Het staat alleen nog een beetje in de kinderschoenen dus zijn er nog niet zo veel tools voor, maar dat zal snel veranderen.

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op zaterdag 26 januari 2002 21:44 schreef PlaceR het volgende:
na da maakt je der 96 vanofzo? Op je hoofdtelefoon hoor je het kwaliteits verschil toch nie zo goed :) (lager zou ik niet gaan overigens)

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op zaterdag 26 januari 2002 21:45 schreef -Stef- het volgende:

[..]

Heb je gezopen of ben je gewoon een randdebiel? :?
misschien beide ;) :+

Verwijderd

Topicstarter
heb een IQ van 137 dus ben geen randebiel (ben wel dislexies)

en ja ik heb gezopen en net ff beneden geweest (zit een echt nederlands koffiehuis) *D

• dreeke
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Op zaterdag 26 januari 2002 21:38 schreef PlaceR het volgende:

je zit nu behoorlijk te kwatsen :D

WAV naar WMA = kwaliteitsverlies
WMA naar MP3 = nog meer kwaliteitsverlies

is hetzelfde met casettebandjes kopieren, je maakt liever een kopie van het origineel dan van een andeere kopie, omdat je anders steeds meer kwaliteitsverlies krijgt

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• PsYgHo
  • Laatst online: 15-08 01:54
one word: TUNESPARK

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Pagina: 1