Toon posts:

Computer piept regelmatig tijdens gebruik

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat nou weer? Elke paar minuten hoor ik een dubbele piep uit mijn systeemspeaker... laag-hoog, ieder +- een halve seconde lang. Dit terwijl ik gewoon aan het werk ben onder WinXP...

Mis ik soms iets? Is het een of andere hardware check die mijn mobo doet ofzow?

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:08

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

als ik hard scroll, kan zegt mijn pc ook beep :?

/dev/null

• XTerm
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06-2025
Speaker uittrekken?

Verwijderd

Topicstarter
Het is dus ook als de PC aanstaat, maar gewoon nix staat te doen?

Speaker uittrekken... Kop in het zand... Ik wil gewoon weten waar dit vandaan komt!

Verwijderd

Is het geen alarm voor temp. ofzo?

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:58
Op zaterdag 26 januari 2002 21:37 schreef Compeutje het volgende:
Is het geen alarm voor temp. ofzo?
Das ook mijn eerste idee. Kijk eens in je bios of er misschien een "CPU-warning temparature" of iets dergelijks is ingesteld. Als de cpu-temp boven deze waarschuwingstemperatuur komt, zal het mobo een alarmpje naar je speaker sturen.

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

mijn pc ging wel eens 1 keer piepen
als ik tesnel me toetsen op me toetsen board gebruikte
was erg vervelend bij straffen in TFC

dus had de stekker er uit getrokken

Kop in het zand dus :)

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 26 januari 2002 22:05 schreef MmmBeer het volgende:

[..]

Das ook mijn eerste idee. Kijk eens in je bios of er misschien een "CPU-warning temparature" of iets dergelijks is ingesteld. Als de cpu-temp boven deze waarschuwingstemperatuur komt, zal het mobo een alarmpje naar je speaker sturen.
Helaas, 50-51 graden.... Ook geen speciale tools ofzo erop gezet voor dit soort gein, het is een erg cleane install nog :?

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-08 11:12
ik heb dit vaak onder spellen, loop ik ergens een beetje te knallen hoor ik ineenkeer piep uit mijn systeemkast en het beeld blijft een halve seconde hangen!

Verwijderd

mius tussen ventilator? :P

hoor je een keer opeens aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiuuhuhhuhuuh en dan maakt je computer wat meer geluid :P allemaal bloed onder en in ke computer , mmm ik krijg honger :P
Pagina: 1