Toon posts:

[spoed] fat's restoren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een probleempje. Wegens het installeren van wat gewindows |:( is m'n harddisk van een paar volle partities (1 primaire, 1 secundaire met 1 logische en 2 linux) naar 1 fat16 van 2gb. Die partitie is leeg dus in principe is alle software daaronder nog intact. Nou kan ik wel weer lekker lost en found gaan draaien, en dan heb ik ongeveer overmorgenmiddag als ik nou begin alles terug |:( . Heeft iemand geen beter en sneller alternatief om ff m'n data terug te krijgen?

• Skeleton353
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2020

Skeleton353

Ik herken mezelf niet meer ...

Een beetje laat met reageren maar ik wil toch zeggen dat jouw data onheroepelijk verloren is!
Als je op 1 harddisk 4 partities hebt staan, zoals in uw geval, en je maakt er dan 1 partitie van, ben je alles kwijt !

Zelfs een L&F kan hier niets aan doen denk ik !

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Dit topic is verplaatst van [forum=6] naar [forum=21] :).

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 27 januari 2002 19:14 schreef skeletonman het volgende:
Een beetje laat met reageren maar ik wil toch zeggen dat jouw data onheroepelijk verloren is!
Als je op 1 harddisk 4 partities hebt staan, zoals in uw geval, en je maakt er dan 1 partitie van, ben je alles kwijt !

Zelfs een L&F kan hier niets aan doen denk ik !
Nou..........

LOST & Found heeft bijna alles terug kunne halen, als je het maar goed insteld, dus gewoon RAW hele Harddisk doen. Nog behoorlijk wat kunne terug kunne halen. Het duurde alleen weer ontiegelijk lang :( . Maar goed, een nachtje op zolder wilde wel lukken :) . Toch maar weer bedenkt.

• Devil
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Devil

King of morons

misschien fdisk /mbr
maar waarschijnlijk ben je alles kwijt.

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.