Toon posts:

tv out armada 4120

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben in het bezit van een compaq armada 4120 nu wil ik de tv out aansluiten op de tv dat is zo,n gele ronde aansluiting maar ik kan nergens niet voor die laptop drivers vinden voor de tv out ,de externe monitor aansluiting doet het wel maar ik kan met geen mogelijkheid beeld op mijn tv krijgen met die gele tulip aansluiting.Iemand enig idee? :(

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

heb je geen FN en TVout toets op je keyboard zitten?
En dat geschop zal je niet veel helpen ben ik bang.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:35

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op zondag 27 januari 2002 15:07 schreef terw_dan het volgende:
heb je geen FN en TVout toets op je keyboard zitten?
En dat geschop zal je niet veel helpen ben ik bang.
Op mijn Armada E500 is dan FN-F4

TV moet dan op AV-kanaal worden gezet.

Maar zijn er geen drivers te vinden op de compaqsite? Lijkt me stug. Compaq-pc's zijn wel regelmatig problematisch maar als het gaat om service bij de zakelijke machines, is dat enorm goed.

Ik weet niet of het in drivers zit maar kijk hier eens:
http://www.compaq.com/support/files/armada/us/locate/3_862.html

daaronder staat een display-driver: http://www.compaq.com/support/files/armada/us/download/8478.html

Ik heb een ATI-kaartje in m'n E500 en werkt zonder problemen. Misschien dat die CL in jouw pc iets minder makkelijk werkt :?

Verwijderd

Topicstarter
Die drivers heb ik inderdaad al geinstalleerd die functie-f4 werkt ook wel ,maar alleen op de monitor uitgang op die ronde aansluiting van de tv krijg ik geen signaal.
Heb met mijn eigen tower met tvout prima beeld op de tv maar sluit ik dat stekkertje op die laptop aan krijg ik met geen mogelijkheid beeld volgens mij moet je ook ergens wat instellen ofzo maar zou niet weten waar onder display properties kan ik nog niet eens de refresh rate instellen.
Ben ten einde raad naar 3 dagen webpaginas afzoeken! :(
Maar in ieder geval bedankt voor je antwoordt! ;)

Verwijderd

Topicstarter
niemand die iets hiervanaf weet? :(

• mtlife
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-10-2024
ik kwam hier toevallig langs, weet niet of je het al opgelost heb... maar ik kreeg mijn tvout aan de praat dmv de ati rage pro drivers te installeren... en dan gewoon in ati settings kijken bij tv :)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Na 2 1/2 zal het waarschijnlijk wel opgelost zijn :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.