Hey , is het mogelijk om de standaard bash in een hogere resolutie weer te geven? want hij staat nu in de standaard reso, en ik wil eigenlijk wat meer kunnen zien , vooral als je een dir command geeft bij een grote directory zie je weinig...
en dan bij het installeren van kde 2.2 op SuSE linux 7.0 , kernel 2.2.16 xfree 4.1.0 , ik neem aan dat qt-2.3.1-25.i386.rpm de Qt library is...
Nou die heb ik dus , en de rest van de bestanden , maar toch als ik alles installeer dan doet ie het niet
op de site staat dat t aangeraden wordt kdesupport te installeren maar die kan ik dus niet vinden in de gedownloade rpm's , hmmz. En na alle rpm's geinstalleerd te hebben log ik in met kde 2 (grafische login) dan veranderd het scherm, achtergrondkleur verschijnt en verder niets , hij knalt er weer uit naar de login.. 
en dan bij het installeren van kde 2.2 op SuSE linux 7.0 , kernel 2.2.16 xfree 4.1.0 , ik neem aan dat qt-2.3.1-25.i386.rpm de Qt library is...
Nou die heb ik dus , en de rest van de bestanden , maar toch als ik alles installeer dan doet ie het niet
edit:
hoe kan je gnome vanaf de login starten ( niet grafisch) startgnome ?
want startx start meteen kde op en die doet et dus niet
hoe kan je gnome vanaf de login starten ( niet grafisch) startgnome ?
want startx start meteen kde op en die doet et dus niet