Toon posts:

Colin Mcrae Rally 2

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Colin Mcrae Rally 2 geinstalleerd maar dat is mislukt alleen als ik hem nu opnieuw wil installeren krijg ik eerst een Uninstallshield om hem eerst te verwijderen.
Maar hij verwijdert hem niet.
Nu staat er in Configuratiescherm > Software
Colin Mcrae Rally 2. En als ik hem via Software wil verwijderen dan doet hij het nog niet. :'(

Dus ik kan het spel niet installeren omdat Colin Mcrae Rally 2 nog bij Software staat. Dus die moet ik op 1 of andere manier weg zien te krijgen, zodat ik het spel opnieuw kan installeren.

Ik draai Windows 98. Colin Mcrae Rally 2 doet het wel op andere computers.

Iemand enig idee hoe ik dit probleem op kan lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:24

WoutF

Hoofdredacteur
Als het echt niet via de wizards kan moet je denk ik gewoon de directory verwijderen. Daarna met de hand alle aangemaakte registry keys deleten en dan nog de registry entry weghalen bij Software, in XP kan dit met TweakXP maar er zal vast wel een soortgelijk progje zijn voor 98

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zoals welk progje?
Ik heb al via de register gezocht op Colin en vond een "sleutel" die Colin Mcrae Rally heette. Die heb ik gedelete. Maar hij staat er nog steeds.

Toevoeging:
Naja laat maar. Het is al opgelost. Ik heb nog een keer het register door gezocht en toen bleek er nog wat in te staan. Die is verwijdert en ik kan hem weer installeren.

Thx voor de hulp :)