"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."
Je logt dan in, je plugt dat andere toetsenbord er weer uit, en steekt je eigen er weer in, en installeert de rijders...
ook geen buurman/vriend/oom/tante??Op zaterdag 26 januari 2002 20:02 schreef LoW.R1D3R het volgende:
die heb ik helaas niet... het moet toch op te lossen zijn!
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
Verwijderd
... vergeet niet eerste windows XP naar 'the last known good configuration' te zetten (door tijdens het opstart op F8 te drukken en dan voor die optie kiezen
Verwijderd
Vaag... Maar goed, probleem opgelost.Op zaterdag 26 januari 2002 22:17 schreef LoW.R1D3R het volgende:
windows gewoon opnieuw geinstalleerd! en wat denk je : hij start nu veel sneller op en keyboard doet het
He who controls the Spice, controls the Universe.
Het probleem is:
flexje schreef op 26 January 2002 @ 19:52:
hey mensen, ik heb een groot probleem!!!
ik heb een toetsenbord en een muis (dahh) maar mn muis werkte niet zo goed dus ik d8 : laat ik de drivers verwijderen en opnieuw installeren! maar wat gebeurde er toen: hij verwijderde toen ook de drivers voor mn toetsenbord en hij installeert niet meer automatisch de drivers DUS mn toetsenbord werkt niet meer in XP...
ik kan dus ook niet meer inloggen op mijn administrator username want die is beveiligt met een pswd die ik niet kan intypen!!!! wat moet ik doen!!!! pleaze help
Probeer anders eens in veilige modus in te loggen.
Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs
Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com
Alles wat in deze topic staat is al geprobeerd.
De repair functie zit alleen in de engelse versie van Windows XP en mijn buurman heeft de Nederlandse.
Je kunt niet in de veilige modus (doormiddel van F8) komen maar wel in de BIOS dus het toetsenbord is goed.
Ik heb ook een ander toetsenbord geprobeert
Het toetsenbord deed het ineens weer nadat er zonder succes een ander toetsenbord was aangesloten.