ik heb net een andere hdd in mn pc. het is een fujitsu mpa3035 a 3.5 gig. Maar ik heb alleen 1 probleempje. Ik kan hem alleen /q formateren maar niet gewoon format c:. als ik dat doe krijg ik na 2 % de error dat ie clusters gaat herstellen. IK kan wel gewoon data op de hdd zetten maar als ik windows me erop wil zetten krijg ik op 10% de fout dat er een probleem is met setupx.dll . en win 98 wil ook niet instaleren daar kirjg ik een vxd error me.
Verwijderd
Misschien eerst ff een keer fdisken en dan nog een keer proberen...? als je dat al gedaan hebt, moet je ff kijken of ie slechte clusters heeft. Probeer hem anders ff in een andere pc te hangen en hem daar (door windows) te laten formateren.
dit heb ik ook gedaan. Dan wil ie wel formateren maar dan zegt ie aan het eind dat het neit veilig is data op die hd op te slaan. ik snap er neits meer van. want die hd heeft voor een paar dagen terug altijd nog perfect gedraait alleen stond er toen geen os op. fdisken heb ik ook al geprobeerd maar dit helpt helemaal niets. Michien zijn mijn bios onstellingen fout ze stan nu zo:Op zaterdag 26 januari 2002 19:36 schreef Juustem het volgende:
Misschien eerst ff een keer fdisken en dan nog een keer proberen...? als je dat al gedaan hebt, moet je ff kijken of ie slechte clusters heeft. Probeer hem anders ff in een andere pc te hangen en hem daar (door windows) te laten formateren.
type: user
size: 3497
cyls: 847
head: 128
precomp: 0
landz: 6780
sector: 63
mode: lba
landz en sector stan ook zo op de doos dus denkuk dat het wel goed is.
mode
lba
ik heb nog een poos zitten kloten.
ik heb bij een kameraad inde pc gehad en daar heb ik met partition magi partities aangemaakt. Ik had hem toen zo ver dat ie wou werken alleen kon ik er geen os opzetten want dan krijg ik een fout weet iemand iets.
btw
ik heb bij een kameraad inde pc gehad en daar heb ik met partition magi partities aangemaakt. Ik had hem toen zo ver dat ie wou werken alleen kon ik er geen os opzetten want dan krijg ik een fout weet iemand iets.
btw
Zet HDD-autodetection es aan ?
Daarna fdisken en nieuwe partities aanmaken...
Daarna fdisken en nieuwe partities aanmaken...
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
ff LOWlevel format met een programma wat voor die type HD
**GEEN LOWFORMAT IN BIOS** dan issie kapoet
**GEEN LOWFORMAT IN BIOS** dan issie kapoet
die's aan het doodgaan, kzou er sowieso nix meer opzetten, het is niet veilig meer
Pagina: 1