gaat de geforce 4 en de kt333 mobo's uitkomen voor

Pagina: 1
Acties:

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 23:13

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Topicstarter
hallo weet iemand wanneer de Geforce 4 Ti 4400 in Nederland gaat komen ? en weten jullie misschien ook wanneer de KT333 mobo's gaan komen ?

ik zit hier dus met een pc privé project en ik moet de rekeningen op 28 maart hebben ingediend dus gaat dat lukken ?

[update] a.u.b niet weer gaan roepen over zoeken UTFS enzo

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Verwijderd

lees de frontpage eens daar wordt je wel wijzer

Verwijderd

Denk dat 28 Maart wel gaat lukken eigenlijk.

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:54
KT333 mobo's kunnen we volgende maand wel verwachten in de winkels denk ik. Die Geforce4 TI kan wel eens moeilijk worden, denk eerder aan mei voordat ik er echt een in handen KAN hebben... (de MX zal wel eerder zijn denk ik, maar die's nie zo interessant)

Verwijderd

MX is idd niet echt interessant. Maar ik denk dat de top van de geforce 4 toch wel voor mei te koop is

Verwijderd

Ik vindt die top ook niet zo interessant , VEEEEEEEEEEEEEEL te duur ... Dan beter effe wachten op Radeon 3

Verwijderd

Op zaterdag 26 januari 2002 20:12 schreef real_raichu70 het volgende:
Ik vindt die top ook niet zo interessant , VEEEEEEEEEEEEEEL te duur ... Dan beter effe wachten op Radeon 3
Ik wacht eerst op de final specs , plus benchmark results , en dan trek in mijn conclusies pas.

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 23:13

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Topicstarter
ik ga zoiezo voor de gf4ti :D echt wreed en een mooi kt333(a) mobotje en dan een xp 1900 er op en dan ocen en dan hoogste 3d mark 2001 hale >:) >:) >:)

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Verwijderd

idd lekker een gfti 460 !!!! yeah dat wordt hem.
Lekker geen prut ATI, ik hoef geen blue screen :r
Pagina: 1