Ik heb een probleem, nu ik dus fijn Mandrake 8.1 geinstalleerd heb en dus alles het doet, behalve het netwerk en internet.
Het zit dus zo, de computer waar Linux op staat moet in een netwerk zitten voordat ik verbinding kan krijgen met internet, omdat ik de hoofdcomputer de internet verbinding laat delen...
Maar als, ik dan de gegevens invoer dan zegt hij Connection failed
Ik zou dus niet weten wat ik fout doe, ik neem zelf aan dat ik iets verkeerd instelt ofzo..
Maar goed ik heb dus gekeken hoe de instelling hier beneden zitten (dus zoals gateway, ip-adres etc.) en dan heb ik dat boven ingevult, nu heb ik het niet precies hetzelfde gedaan, maar zoals het ip-adres heb ik het klaaste cijfertje anders gedaan dan beneden... Ik heb trouwens @home.
Weet misschien iemand hoe ik dit goed kan instellen?
Het zit dus zo, de computer waar Linux op staat moet in een netwerk zitten voordat ik verbinding kan krijgen met internet, omdat ik de hoofdcomputer de internet verbinding laat delen...
Maar als, ik dan de gegevens invoer dan zegt hij Connection failed
Maar goed ik heb dus gekeken hoe de instelling hier beneden zitten (dus zoals gateway, ip-adres etc.) en dan heb ik dat boven ingevult, nu heb ik het niet precies hetzelfde gedaan, maar zoals het ip-adres heb ik het klaaste cijfertje anders gedaan dan beneden... Ik heb trouwens @home.
Weet misschien iemand hoe ik dit goed kan instellen?
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.