LOL
Ik ga jammer genoeg niet.. Lit is wel tof eigenlijk, maarja gisteren ook al naar Incubus geweest dsu dan maar vanavond gewoon naar uit in de Tagrijn.
Maar nee ik weet het niet eigenlijk..
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
Leuk, maar dan check je daarna toch even of er replies zijn?Op zaterdag 26 januari 2002 19:24 schreef ReV3rEnD het volgende:
nu moet wel effe snel iemand replyen want ik moet zo naar het concert van Lit
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Denk dat het idd wel binnenkort komt ja, gewoon even cb in de gaten houden
ik was ook naar incubusOp zaterdag 26 januari 2002 19:25 schreef AuRal het volgende:
LOLIk ga jammer genoeg niet.. Lit is wel tof eigenlijk, maarja gisteren ook al naar Incubus geweest dsu dan maar vanavond gewoon naar uit in de Tagrijn.
Ik had geen geld meer voor Lit, + geen echte zin (Op zaterdag 26 januari 2002 19:31 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
ik was ook naar incubus
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
nu maar weer ontopic anders komt hier zometeen een boze icestormOp zaterdag 26 januari 2002 19:34 schreef AuRal het volgende:
[..]
Ik had geen geld meer voor Lit, + geen echte zin () en ik was het vergeten. Dat idee
Ehm, denk je echt dat ze een ladder op gaan zetten met een of andere beta? 
Je moet eerst wachten op de full release denk ik..
Je moet eerst wachten op de full release denk ik..
Ik ben ook wel ff beniewd...
Is dit spel een beetje te doen voor 2 on 2??
Some things can not happen until they happen...
wel leuk...Op zaterdag 26 januari 2002 20:00 schreef Soef het volgende:
Ik ben ook wel ff beniewd...
Er staan op de officiele site van MOHAA een hele rits clans dus ik denk dat dat nog wel komt ja. Wij staan daar geloof ik als derde in het rijtje
i76 | Webdesignersgids | Online Gitaarlessen & Muziekwinkels
Pagina: 1