Toon posts:

Poorten forwarden na Alcatel tweak

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey ik probeer nu, na mijn adsl modem getweakt te hebben, de poorten voor mijn ftp en voor Cs te forwarden, maar ik begrijp toch niet goed hoe het moet.
Moet ik dan gewoon zoiets doen als:
create protocol=tcp inside_addr=10.0.0.150:21 outside_addr=xxx.xxx.xxx.xxx:21 (ENTER)

Of moet dat anders?
thnx...

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil nl. niet dat met het commandag defserver ALLE poorten worden geforward, maar slechts enkelen...

Verwijderd

Topicstarter
Ok volgens mij is het zo:
om FTP (21) te forwarden moet je:

create protocol=tcp inside_addr=10.0.0.150:21 ouside_addr=xxx.xxx.xxx.xxx:21

save

create protocol=udp inside_addr=10.0.0.150:21 ouside_addr=xxx.xxx.xxx.xxx:21

save

Kopt dit zo of moet ik dan nog meer doen?

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat er al vele topics over zijn langsgekomen, maar zou iemand mij toch even kunnen helpen, want ik kom er zo niet uit! Grtz..

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
voor outside addres moet je 0.0.0.0 nemen

verder kun je ook gewoon create intoetsen en dan enteren en de gevraagde gegevens intoetsen.

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb van HCCnet een vaste ip gekregen, moet ik dan toch 0.0.0.0 gebruiken?
Verder nog een vraagje, welke poort moet ik forwarden om een counter-strike server te kunnen draaien

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-08 06:48
Die 0.0.0.0 als outside adres betekent het hele internet. Dus ja die moet je hebben anders wordt alleen een bepaald adres naaar je inside adres gemapped.

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 08:27
ja gebruik 0.0.0.0 en t werkt perfect!

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

Verwijderd

Topicstarter
Thnx Guyz, nu werkt het idd perfect, kan ik weer lekker FTP-en en CS-en.

Verwijderd

Ik heb de tweak ook uitgevoerd, en alles netjes geforward. Ik kan geen contact maken met mijn ftp. Iemand anders kan wel contact maken met mijn ftp, alleen kan die inloggen en bij het list commando krijgt hij geen data te zien.. HELP!
Pagina: 1